تصاویر جدید این‌بار از قاب و دیجیتایزر صفحه‌نمایش اکسپریا زد 4 لو رفت

امروز مجدداً با دو شایعه و درز تصاویر نه‌چندان هیجان‌انگیز دیگر از Xperia Z4 سونی در خدمت شما هستیم! پس از درز تصاویر رسمی این گوشی حالا نوبت به قاب آن و دیجیتایزر صفحه‌نمایش رسیده تا ابعاد دقیق و وضوح صفحه را لو بدهد.

1

افشاکننده @OnLeaks پیش از این ابعاد گوشی را به صورت دقیق لو داده بود و می‌دانستیم Z4 از نظر اندازه تقریباً تغییری نسبت به نسل قبلی خود نخواهد داشت. با نگاهی به تصاویر این قاب مشخص می‌شود سونی جای دوربین و فلش آن را نیز تغییر نداده است. نکته قابل توجه دیگر تأیید تصاویر درز شده قبلی است که عدم وجود درپوش درگاه USB را ثابت کرده و همچنین درگاه یا ویژگی جدیدی را در پایین دستگاه نشان می‌دهد. از آن‌جا که اسپیکرهای گوشی در جلوی آن قرار گرفته‌اند مشخص نیست این سوراخ برای چه چیزی ایجاد شده است.

پیش از این شایعات خبر از وجود دو نسخه متفاوت از Z4 یکی با صفحه‌نمایش 1080p و دیگری با 1440p QHD داده بودند اما دیجیتایزری که منتسب به اکسپریای جدید لو رفته خبر از وضوح QHD و تراکم پیکسلی 565 پیکسل بر اینچ می‌دهد. به این ترتیب Z4 دارای همان صفحه‌نمایش 5.2 اینچی اما با وضوح بالاتر، چیپست اسنپ‌دراگون 810، دوربین 20.7 مگاپیکسلی، 3 گیگابایت رم و اندروید 5.0.2 آب‌نبات چوبی خواهد بود.

به نظر می‌رسد دیگر نباید از سونی انتظار تغییری در پرچم‌دارهای خود را داشته باشید و هر زمان که چیپست جدیدی معرفی شد می‌توانید مشخصات اکسپریا زد بعدی را حدس بزنید. به شخصه اگر تصاویر بالا به عنوان متعلقات اکسپریا زد 10 در اینترنت منتشر شده بود تعجب نمی‌کردم! متأسفانه طراحی یکنواخت، دوربین 20.7 مگاپیکسلی با پیشرفت بسیار اندک در هر نسل، حاشیه‌های زیاد بالا و پایین صفحه‌نمایش و امکانات نه‌چندان پیشرفته نرم‌افزاری در حال تبدیل پرچم‌داران سونی به محصولاتی کسل‌کننده است.

phoneArena 1 phoneArena 2

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پویا می‌گوید

    ندارد