گلکسی اس 6 با روکشی از طلای 24 عیار؛ ناقابل 2500 دلار!

شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از پرچمدار جدید خود گلکسی اس 6 و همچنین مدل مشابه با صفحه‌نمایش خمیده از کنار، گلکسی اس 6 اج رونمایی کرد. هر دو دستگاه یادشده در رنگ‌های سفید، سیاه و طلایی به بازار عرضه خواهند شد و البته رنگ‌های آبی و سبز ویژه به ترتیب برای اس6 و اس6 اج در نظر گرفته شده است.

0

با این وجود اگر رنگ‌های یادشده برای شما چشمگیر نیستند و آنچنان تجملاتی به نظر نمی رسند، شرکت Goldgenie امیدوار است نسخه‌های طلایی و روکش طلای سفید این شرکت بتواند نظر شما را تامین کند.

این شرکت نسخه‌های یادشده را در سه قالب مختلف یعنی طلای 24 عیار، طلایی قرمز و نهایتا طلای سفید به بازار عرضه خواهد کرد. پیش از این شاهد فعالیت‌هایی مشابه از این شرکت در خصوص گوشی‌های وان ام8 و وان ام9 بودیم.goldgenie-s6-edge

پیش‌سفارش‌ها از تاریخ 20 مارس تا 7 آوریل شروع خواهد شد و برای هر دستگاه مبلغی در حدود 2500 دلار باید بپردازید. انتظار می‌رود محصولات یادشده 14 تا 21 روز بعد از عرضه رسمی گوشی‌های جدید سامسونگ در تاریخ 10 آوریل و در قالب بسته‌بندی لوکس به دست خریداران برسد. مدنظر داشته باشید که هنوز از قیمت نسخه‌های اصلی دو گوشی هوشمند یادشده نیز اطلاعی در دست نیست.

 

Androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.