اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس به بازار خاورمیانه و اروپا نیز خواهد آمد

شایعات پیش خبر از نسخه پلاس وان ام9 برای بازار شرق آسیا داده بود و حالا مشخص شده این گوشی قرار است با نام One M9+ نه‌تنها در آسیا بلکه در خاورمیانه و اروپا نیز عرضه شود.

1

پیش از این تصور می‌شد نام گوشی آینده اچ‌تی‌سی M9 Plus خواهد بود اما به گفته @upleaks اچ‌تی‌سی علامت مثبت را در کنار نام آن قرار داده و آن را M9+ خواهد نامید. همچنین عرضه این گوشی به بازار شرق آسیا محدود نخواهد بود و خوشبختانه اچ‌تی‌سی برنامه عرضه در اروپا، خاورمیانه و آفریقا را نیز در برنامه دارد. به این ترتیب ام9 پلاس به عنوان گزینه‌ای دیگر برای طرفدارانی از اچ‌تی‌سی که M9 را نپسندیده‌اند عرضه خواهد شد.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images (2)

طبق شایعات One M9+ در دو نسخه یکی با چیپست اسنپ‌دراگون 810 و دیگری با مدیاتک MT6795 عرضه خواهد شد و تفاوت اصلی آن با One M9 پیشین طراحی تقریباً متفاوت، صفحه‌نمایش با وضوح بالاتر QHD و احتمالاً حسگر اثر انگشت خواهد بود. اندازه صفحه‌نمایش نیز به 5.2 اینچ افزایش خواهد یافت اما سایر مشخصات مانند 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

جالب است بدانید ساعاتی دیگر اچ‌تی‌سی در آمریکا کنفرانسی برگزار خواهد کرد که احتمالاً درباره عرضه M9 در اپراتورهای مختلف این کشور و طرح Uh-Oh برای تعویض بدون قید و شرط این گوشی خواهد بود اما امیدواریم این شرکت تایوانی ما را غافلگیر کرده و M9 جدید را نیز رونمایی کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد رسول می‌گوید

    به نظر من HTC one m9 از این خوشگل تر و بهتره.