Big Distill پاسخ مایکروسافت به Yahoo Answers از راه رسید

برای اکثر ما ممکن است سؤالاتی پیش آمده باشد که در پی یافتن پاسخ آن‌ها به اینترنت و بعضاً شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های تخصصی رجوع کرده باشیم. در فضای مجازی وب‌سایت‌های معتبری همچون  Yahoo Answers وجود دارد که توسط مؤسسات غیرانتفاعی به منظور راهنمایی کاربران اداره می‌شود، بر همین اساس مایکروسافت نیز قصد دارد به‌زودی وب‌سایت پرسش و پاسخ خود را با نام Bing Distill راه‌اندازی کند.

0

شما می‌توانید هر سؤالی در هر رشته‌ای دوست دارید در Big Distill بپرسید و یا اینکه به سؤالاتی که دیگران پرسیده‌اند پاسخ بدهید. در این وب‌سایت همچون نمونه‌های مشابه یک دسته‌بندی برای سؤالات در نظر گرفته است که هنگام پرسیدن سؤال باید تعیین کنید که سؤال شما به چه شاخه‌ای مربوط است. کارشناسان این اقدام مایکروسافت را حرکتی در جهت مقابله با سرویس Yahoo Answers قلمداد می‌کنند.

این در حالیست که ردموندی ها تا پیش از این نیز سرویس مشابهی را با نام Windows Live QnA طی چند سال اخیر راه‌اندازی کرده بودند، اما به دلایلی این سرویس هیچ‌گاه نتوانست خود را در بین کاربران محبوب نماید و کمی بعد برای همیشه بسته شد؛ حال مایکروسافت که تجربه راه‌اندازی سرویس‌های موفقی را با پیشوند Bing دارد، امیدوار است بتواند با استفاده از موتور جستجوی آن ترافیک بیشتری را به سمت Big Distill هدایت نماید.

لازم به ذکر است که سرویس پرسش و پاسخ Big Distill هم‌اکنون در حالت پیش‌نمایش قرار دارد و تنها افرادی که برای آن‌ها دعوت‌نامه ارسال گردیده باشند، حق عضویت در آن را به دست خواهند آورد.

ubergizmo

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.