کنفرانس Google I/O هفتم و هشتم خردادماه برگزار خواهد شد

Google I/O یک کنفرانس سالیانه است که توسط گوگل با محوریت آشنایی توسعه دهندگان با سرویس ها و محصولات این کمپانی برگزار می شود.

1

گوگل تاریخ برگزاری رویداد سالانه Google I/O 2015 خود را اعلام نمود و قرار است این مراسم هفتم و هشتم خردادماه برگزار گردد. ثبت نام برای شرکت در این گردهمایی که هرساله با اهدای جوایزی به حضار همراه است، از تاریخ 28 اسفندماه ساعت 5 بعدازظهر شروع خواهد شد.

از جمله موارد مهمی که انتظار داریم گوگل در این رویداد به آن‌ها بپردازید ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل  متن باز اندروید، پلتفرم کروم  و مرورگر گوگل کرم می‌باشد. همچنین دور از ذهن نخواهد بود که در این مراسم یک دستگاه نکسوسی جدید نیز رونمایی گردد.

هزینه ثبت نام در این مراسم برای دانشجویان حدود 300 دلار و برای توسعه‌دهندگان آزاد 900 دلار خواهد بود. لازم به ذکر است افرادی که شانس حضور در مراسم مذکور را ندارند، متوانند آن را به صورت آنلاین در یوتیوب دنبال نمایند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ehsan می‌گوید

    یعنی عاشق اینم که تو اروپا و امریکا همه چیز برا دانشجو ها ارزون تره،اما تو ایرااان،هه…