اولین ویندوزفون لنوو سال آینده از راه می‌رسد

لنوو بالاخره گوشی هوشمندی با سیستم‌عامل ویندوز معرفی می‌کند. مایکروسافت در خلال کنفرانس روز گذشته WinHEC در شنژن این غول چینی را همکار خود معرفی کرد. این دستگاه سال آینده به بازار عرضه می‌شود.

0

Lenovo-Windows-Phone-8

اینکه گوشی‌های لنوو از ویندوز 8 که سیستم‌عامل فعلی موبایل مایکروسافت است بهره خواهد برد یا میزبان سیستم‌عامل ویندوز 10 باشد که قرار است تابستان سال آینده برای PC‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها عرضه شود، مشخص نیست.

نوشته روی اسلایدر به نمایش درآمده در جریان کنفرانس که بالای مطلب می‌توانید ببینید شاید نشانه‌ای از ویندوزفون 8 باشد اما عرضهٔ جدید‌ترین نسل گوشی‌های ویندوز فون همزمان با عرضهٔ سیستم‌عامل ویندوز10 اوضاع را کمی پیچیده می‌کند.

علاوه بر این مایکروسافت همکاری خود با شیائومی را نیز اعلام کرده استو بنابر اعلام این شرکت، گروهی خاص از کاربران گوشی هوشمند Xiaomi Mi 4 نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 را بر روی دستگاه‌‌هایشان امتحان خواهند کرد.

جای تعجب دارد اگر شیائومی ویندوز فون واقعی تولید کند – این شرکت به ارائهٔ نرم‌افزارهای مختلف و خدمات نسخهٔ سفارشی‌اش ازاندروید گوگل متکی است و اگر ویندوز 10 برروی دستگاه‌ها مثل دستگاه‌های ویندوز فون قبلی نباشد جای زیادی برای تغییر این سیستم عامل باقی نمی‌ماند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.