قابلیت تماس صوتی واتس‌اپ به زودی به آیفون خواهد آمد

پیام رسان واتس‌اپ ظاهرا اضافه کردن قابلیت برقراری مکالمات صوتی را که قبلا وعده داده بود عملیاتی کرده و افشای بروزرسانی جدید این برنامه حکایت از اضافه شدن قابلیت برقراری مکالمات صوتی به این اپلیکیشن پیام‌رسان دارد.

5

واتس‌اپ پیش از آنکه به‌روزرسانی جدید خود را در اختیار کاربران قرار دهد، جزئیات ویژگی‌های جدید اضافه شده به اپلیکیشن را در وب‌سایت خود تشریح می‌کند. در چند هفته اخیر شاهد عرضه نسخه‌ای خاص از این پیام‌رسان با قابلیت برقراری تماس صوتی برای پلتفرم اندروید بودیم، اما اکنون تصاویری از نسخه iOS این برنامه منتشر گردیده که نوید بخش آمدن قابلیت تماس صوتی واتس‌اپ به آیفون خواهد بود.

WhatsApp for iPhone to get Voice calling soon2

گفته می‌شود که هم‌اکنون قابلیت تماس‌های صوتی در ابزار پیام‌رسان واتس‌اپ مخصوص آیفون با عرضه نسخه بتای این نرم‌افزار روی سیستم‌عامل iOS مورد آزمایش قرار گرفته است. با این به‌روزرسانی رابط کاربری این محصول نیز تغییرات اندکی را شامل می‌شود و در نسخه بعدی کلید مخصوص تماس‌های صوتی در کنار نام هر فرد در لیست دفترچه تلفن قرار می‌گیرد. با فشار این دکمه در صورت فعال بودن این قابلیت در هر دو دستگاه، تماس صوتی آغاز خواهد شد. این در حالیست که هنوز خبری از آمدن قابلیت برقراری تماس در نسخه ویندوز فون این پیام‌رسان شنیده نمی‌شود.

WhatsApp for iPhone to get Voice calling soon

برای فعال کردن قابلیت تماس صوتی واتس‌اپ در آیفون خود پس از فعال کردن اکانت توسعه‌دهنده، باید نسخه 2.11.17.444 این پیام‌رسان را از طریق این لینک دانلود و نصب نمایید. توجه فرمایید که هم‌اکنون نسخه 2.11.16 این پیام‌رسان به طور رسمی در اپ استور آیفون قابل دریافت است که از قابلیت برقراری تماس محروم می‌باشد.

برای برقراری تماس از طریق واتس‌اپ، فارغ از نوع سیستم‌عامل، توجه فرمایید که هر دو طرف باید به نسخه بتای آن مجهز شده باشند؛ اگر بعد نصب نسخه پیش‌نمایش با مشکلی برخوردی کردید، می‌توانید بدون نگرانی آخرین نسخه رسمی آن را از فروشگاه نرم‌افزاری سیستم‌عامل خود دریافت و نصب نمایید، اما با این کار تمامی تاریخچه گفتگوهای شما از بین خواهد رفت.

لازم به ذکر است که اگر از نسخه 8.1 سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید، بنا به گزارش برخی کاربران تنها پس از روت کردن دستگاه می‌توانید نسخه بتای واتس‌اپ را نصب و از قابلیت تماس صوتی بهره‌مند شوید.

gsmarena   phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. Ali می‌گوید

    دوستان عزیز که از سیستم عامل i.o.s استفاده میکنند از این ورژن استفاده نکنند چون نصب نمیشه متاسفانه بابت نصب این ورژن کلی از اطلاعاتم رو داخل واتساپ از دست دادم.

    1. حسين می‌گوید

      سلام. ببخشید شما میدونید کی نسخه اصلی میاد تازه موقعی که از واتس اپ میای بیرون زنگش معلوم نمیشه برای دوستم اینجور شد اما برای من نصب نشد همش ارور میده اگه اموزشی برای مشکل دوستم دارید لطفاً پخشش کنید

  2. حسين می‌گوید

    سلام خسته نباشید، میخواستم ببینم کی این واتساپ در app store قرار خواهد گرفت چون این فایل نصب نمیشود.

  3. مجتبی می‌گوید

    روت کردن در iOS ؟!

    1. حسين می‌گوید

      لابد اشتباه بوده یا میخواسته چیزی رو توضیح بده