تصویر احتمالی از Xperia Z4 سونی لو رفت

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات و تصاویر متعدد منتسب به پرچم‌دار بعدی سونی هستیم، در همین راستا اکانت لو دهنده معروف @Onleaks در تویتر تصویری را از این دستگاه منتشر کرده که بسیار شبیه اکسپریا زد 3 می‌باشد، همین شباهت بیش از اندازه صحت آن را می‌تواند زیر سؤال ببرد.

0

در حالی ادعا می‌شود که این تصویر متعلق به اکپسریا زد 4 می‌باشد که هفته پیش نیز تصاویری از شاسی این دستگاه منتشر گردید. با مقایسه این تصویر رند شده با تصاویر قبلی شاهد تفاوت‌هایی از جمله کوچک‌تر شدن سنسور دوربین جلو و حذف فلاش برای آن هستیم؛ اما مطلبی که می‌توانیم به قطع بیان کنیم، اجرای اندروید 5 بر روی این دستگاه و رابط کاربری تخت آن می‌باشد.

sony-xperia-z4

اگرچه گوشی موجود در این تصویر شباهت بیش از اندازه به اکسپریا زد 3 دارد، اما با این حال نمی‌توانیم به آن صفت تقلبی بدهیم، زیرا تا معرفی رسمی پرچم‌دار بعدی سونی هر اتفاقی ممکن خواهد بود. همان‌طور که مطلع هستید سونی پرچم‌دار خود را به بارسلونا نیاورد، اما وعده داده که این محصول قبل از شروع به کار نمایشگاه IFA برلین که حدود شش ماه دیگر برپا خواهد شد، معرفی گردد.

بر اساس شایعات، نسل بعدی پرچم‌دار سونی از صفحه‌نمایشی با وضوح Quad HD بهره ببرد، این در حالیست که تبلت اکسپریا زد 4 از این قابلیت محروم ماند. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، دارا بودن پردازنده 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 که بر اساس معماری 64 بیتی طراحی گردیده، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی با افزایش قابلیت و کیفیت نسبت به نسل قبلی اشاره کرد.

نظر شما در رابطه با پرچم‌دار بعدی سونی و مشخصات احتمالی آن چیست؟

androidheadlines

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.