اچ‌تی‌سی عرضه One M9 را به دلیل مشکلات نرم‌افزاری به تأخیر انداخت

طلایه‌دار جدید اچ‌تی‌سی در بعضی کشورها نظیر بریتانیا و آلمان به پیش‌فروش گذاشته شده است اما از قرار معلوم وان M9 ابتدا در سرزمین مادری خود در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

0

چند روز پیش گزارش شده بود که اولین محموله پیش‌قراولان جدید اچ‌تی‌سی روانه بازار شده است اما با کمال تأسف خبر رسید که اچ‌تی‌سی به وعده خود وفا نکرده و اچ‌تی‌سی وان M9 با تأخیر به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.

منابع مطلع خبری دلیل این تأخیر را آپدیت نمودن پرچمدار اچ‌تی‌سی به نسخه جدید قبل از عرضه به بازار بیان می‌کنند.
بر اساس این گزارشات، اشکال نرم‌افزاری در وان M9 وجود دارد که باعث بروز خطا در راه‌اندازی(بوت) می‌شود و اچ‌تی‌سی چاره‌ای به جز تأخیر در عرضه این محصول و آپدیت آن به نسخه‌نرم‌افزاری جدید نداشته است.

htc m9 delay
اچ‌تی‌سی وعده داده بود تا امروز پرچمدار جدید خود را به دست خریداران در تایوان برساند اما این اشکال نرم‌افزاری هرچه که بوده باعث شد تا این شرکت خُلف وعده کند. به بعضی از خریدارن رسماً اعلام شده که برای دریافت محصول خود یک یا دو هفته دیگر صبر پیشه کنند.
با این حساب انتظار می‌رود که مشکل نرم‌افزاری جدید بر روی عرضه نسخه ۶۴ گیگابایتی اچ‌تی‌سی وان M9 نیز تأثیر داشته باشد؛ البته انتظار داریم برنامه‌زمان بندی فروش طلایه‌دار جدید اچ‌تی‌سی در اروپا با تأخیر روبرو نشود.
به هر ترتیب امیدواریم تاخیر عرضه پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی ارزش صبر کردن را داشته باشد و علاقه‌مندان را ناامید نکند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.