تقدیر از مادیران برای بیش از نیم قرن استواری و دوام فعالیت در حوزه IT

طی مراسم ششمین جشنواره ستاره‌های فن‌آوری،‌ از جناب آقای محمود امیری به عنوان بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره این شرکت با اهدای تندیس ویژه‌ای که در خلال این مراسم رونمایی گردید، تقدیر و تجلیل شد.

0

تندیس مذکور به پاس بیش از نیم قرن استواری و دوام فعالیت این شرکت در حوزه IT، توسط برخی فعالان صنعت ارتباطات و فناوری، آقایان مهندس خادمی، مهندس مظلوم، مهندس سعیدی و مهندس سلجوقی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی که محل برگزاری ششمین جشنواره ستارههای فن آوری ایران بود، اهدا شد.

Madiran-in-Iran-6th-Technology-Stars-Award-02

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره، با هدف یادآوری و نمایش اعتبار فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و روباتیک کشور و به منظور معرفی برترین دست اندرکاران خدمات دولت الکترونیک، روباتیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تقدیر از شرکتهای دانش‌بنیان این حوزه‌ها، عصر روز چهارشنبه، 20 اسفند ماه سال93 برگزار گردید.

Madiran-in-Iran-6th-Technology-Stars-Award-03

مادیران که در پنجاهمین سالگرد تاسیس و فعالیت خود برای چهارمین مرتبه در جشنواره ستاره‌های فناوری شرکت می‌کرد، چهارمین تندیس محبوبترین برند صنعت انفورماتیک کشور را از آن خود کرد. به گزارش ستاد خبری، مادیران بر اساس رای هیئت داوران و اطلاعات جمعآوری شده از نظر سنجی‌های پیرامونی صورت گرفته، 3 نشان فناوری سال 93 را دریافت کرد.

Madiran-in-Iran-6th-Technology-Stars-Award-04

نشان ستاره پرسناژ (شخصیت برجسته) به عنوان درخشان‌ترین و قدیمی‌ترین چهره صنعت انفورماتیک به جناب آقای محمود امیری، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره مادیران تعلق گرفت. نشان ستاره نوآوری مادیران به عنوان برترین ارایه‌دهنده کالا با آخرین فناوری در کشور و نشان ستاره محبوبیت برای عرضه وسیع کالا و خدمات و مطمئن‌ترین گارانتی به شرکت مادیران اهداء شد. گفتنی است مادیران از سابقه چهار دوره حضور در جشنواره ستاره‌های فناوری، 14 نشان ستاره فناوری دریافت کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.