آموزش: چگونه تصاویر پاک‌شده در iOS 8 را بازگردانیم؟

هنگامی که تصویری را در دستگاه مجهز به iOS 8 پاک می‌کنید، در واقع از بین نمی‌رود؛حداقل برای مدت زمان کوتاهی قابل برگشت است..اگر عکسی را به اشتباه پاک کرده‌اید، وحشت نکنید؛ با این مطلب در فارنت همراه باشید تا یاد بگیرید چگونه آن را برگردانید، به شرطی که دیر به سراغ این مطلب نیامده باشید.

1

اگر شما هم تازه به استفاده از محصولاتی مبنی بر سیستم‌عامل iOS 8 روی آورده‌اید، بد نیست بدانید که در این پلتفرم شما تا ظرف 30 روز بعد از پاک کردن هر تصویر به آن دسترسی خواهید داشت.

برای شروع به محل قرار گیری تصاویر گالری “Camera Roll” بروید، سپس با کلیک بر روی گزینه “Albums” در بالا سمت چپ صفحه‌نمایش به پوشه تصاویر بروید.

x11

حال اگر به پوشه Recently Deleted بروید، می‌توانید عکس‌های پاک شده از 30 روز پیش تا کنون را مشاهده نمایید.

x21

اکنون برای بازیابی تصویر پاک شده پس از کلیک بر روی آن کافیست گزینه Recover که در قسمت سمت راست بالای صفحه‌نمایش قرار دارد را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب گروهی تصاویر و طی کردن روند قبلی، به صورت دسته جمعی آن‌ها را بازیابی کنید.

x31

لازم به ذکر است که در صورت پاک کردن تصاویر موجود در  پوشه Recently Deleted، امکان بازیابی تصاویر پاک شده نه از طریق روش یاد شده، بلکه از طریق هیچ روش دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود.

mashable

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عاشق Apple می‌گوید

    چرا اگه بک اپ گرفته باشی میتونی ریستور کنی و برگردن