۵ گزینه در تنطیمات واتس‌اپ که بهتر است همین حالا تغییر دهید!

اگر شما هم جزو ۷۰۰ میلیون کاربر ماهانه پیام‌رسان واتس‌اپ هستید، با ما در ادامه همراه باشید زیرا پیشنهادهایی در جهت افزایش ضریب امنیت شما و افزایش سرعت دستگاهتان داریم.

695

پیام‌رسان واتس‌اپ یک پیام‌رسان چند سکویی برای تلفن همراه می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد پیام‌های خود را بدون ایجاد هزینه‌ی پیامک جابجا کنید. این پیام‌رسان برای سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز فون، ios و سیمبین در دسترس است.

از آنجایی که واتس‌اپ این امکان را با استفاده از همان اینترنتی که شما برای رایانه و وبگردی استفاده می‌کنید فراهم می‌سازد شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ی پیامک با دوستان خود در تماس باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تنظیمات مختلفی در واتس‌اپ وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به نفع حریم خصوصی و امنیتتان در سیستم‌عامل IOS تغییر دهید.

1-غیر فعال کردن حالت ذخیره خودکار فایل‌های مدیا

w2

 

پیام‌رسان واتس‌اپ به طور خودکار تمام عکس‌ها و ویدیوهایی که دریافت می‌کنید را در گوشی شما ذخیره می‌کند. اگرچه همه دوست داریم عکس‌ها و ویدیو‌ها را در داخل خود برنامه ببینیم، اما کسی علاقه‌ای ندارد تا حافظه گوشی به سرعت پر شود و سرعت گوشی افت کند، حال آنکه شما عضوی از گروهی شده باشید که روزانه صدها فیلم و عکس در آن منتشر می‌شود.

برای غیرفعال کردن این قابلیت باید ابتدا به منوی تنظیمات برنامه رفته سپس با وارد شدن به قسمت “Chat Settings” می‌توانید گزینه “Save Incoming Media” را در حالت خاموش قرار دهید.

2-غیر فعال کردن قابلیت پیش نمایش پیام‌ها

w3

فرقی نمی‌کند از واتس‌اپ بر روی چه نوع سیستم‌عاملی بهره می‌برید، این برنامه به‌طور پیش‌فرض پس از نصب پیام‌های دریافتی را در قالب یک اعلانیه نمایش می‌دهد، خیلی‌ها دوست ندارند دیگران بتوانند حتی اتفاقی این پیش‌نمایش‌ها را بخوانند، بدین ترتیب این قابلیت را غیرفعال می‌کنند.

برای غیرفعال کردن پیش‌نمایش پیام‌های دریافتی در پیام‌رسان واتس‌اپ ، به قسمت تنظیمات برنامه رفته و بعد از ورود به بخش Notifications گزینه Show Preview را خاموش کنید. حالا دیگر متن در پیش‌نمایش نشان داده نمی‌شود.

3- انتشار موقعیت کنونی شما

w5

یکی از قابلیت‌های اصلی ر پیام‌رسان واتس‌اپ امکان مکان‌یابی کاربران است، به این معنا که اعضای این شبکه می‌توانید مکان سایر اعضا را زمان حضور در این شبکه مجازی پیدا کنند و به این ترتیب بسیاری از اعضا بدون اینکه خود اطلاع داشته باشند، تحت تعقیب چشم‌های تجسس گری هستند که به قصد ورود به حریم خصوصی شان را دارند. البته نا گفته نماند که تا خود کاربر گزینه نمایش مکان‌یابی و چی‎پی‎اس دستگاه خود را فعال نکند این قابلیت شروع به کار نخواهد کرد.

در هنگام چت کردن با کلیک بر ر روی آیکون فِلِش و سپس Share Location، این ویژگی را فعال خواهد شد، اما اگر این رویه طی نگردد، مکان فعلی شما با هیچ‌کس به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

4 – مخفی کردن قابلیت last seen

w1

همان‌طور که در جریان هستید، واتس‌اپ  به طور پیش‌فرض آخرین زمان مراجعه شما به این پیام‌رسان را برای دوستانتان نمایش می‌دهد، اما برای غیر فعال کردن این قابلیت به منوی تنظیمات برنامه رفته و بعد مسیر Account> Privacy> Last Seen را طی کنید. در این قسمت شما قادر خواهید بود شخصی‌سازی‌های لازم را برای نمایش آخرین بازدیدتان انجام دهید و یا مقرر گردانید که هیچ یک از دوستانتان امکان مشاهده این قابلیت را نداشته باشند.

5- پشتیبان گیری مدوام

w4

بهتر است در جریان باشید که واتس‌اپ به‌طور خودکار از تمام تاریخچه فعالیت‌های شما در سرورهای خود فایل پشتیبان تهیه می‌کند. برای غیر فعال کردن این قابلیت باید مسیر “Settings” > “Chat Settings” > “Chat Backup” را دنبال کرده و سپس تعیین کنید که فایل پشتیبان خودکار هرچند وقت تهیه گردد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

695 نظر برای این مطلب
  1. نیلو می‌گوید

    سلام
    وقت بخیر
    چطور میشه که در صورت نت داشتن طرف مقابل، ولی وقتی پیام دادیم دوتا تیک نمیخوره ؟ یا تماس که میگیریم کالینگ میزنه،روی تنظیماتش کار خاصی انجام داده
    واینکه مثلا اخرین بازدید زده ساعت ۱۱:۳۰ ولی دو ،سه ساعت بعد که زنگ میزنن یا ما تماس میگیریم بازهم همان ساعت ۱۱:۳۰ نمایش میده، علت چیه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از این روش استفاده می‌کنند:
      https://farnet.io/1393/08/81661/turn-off-read-receipts-on-whatsapp-for-android/

      1. حمید می‌گوید

        سلام وقت بخیر چطور میتونیم در مورد این روش و نحوه استفاده از اون مزاحمتون بشیم به چه شکل هست راهنمایی میفرمایید

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          کافیه لینکی که خدمتتون دادم رو بخونید کامل توضیح دادیم

  2. Amir می‌گوید

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که من و همسرم واتساپ نصب کردیم اگر داخل گروه یا کانالی نریم شماره مارو افراد قریبه نمیتونن به هیچ روشی مشاهده کنن؟؟!!فقط برای مخاطبین خودمون قابل رویت هست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام. شماره شما صرفا زمانی که داخل گروهی هستید و یا به هر فردی پیام ارسال کنید، قابل رویت هست. در مورد سایر موارد به گزینه‌های موجود در تنظیمات واتساپ در بخش Privacy در خصوص نمایش تصویر پروفایل و امکان دعوت به گروه و.. توجه داشته باشید.

  3. بابک می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    ببخشید در سیستم اندروید چگونه میشه واتس آپ رو تنظیم کرد که در یک گروه عکسهای شخصی ویا ارسالی را دیگر اعضا مشاهده نکنند.ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر چیزی رو داخل یک گروه ارسال کنید همه می‌تونن ببینند و نمیشه فقط یک سری رو محدود کرد!

  4. Negar می‌گوید

    سلام؛ببخشید در تماس تصویری واتساپ آیا امکان داره یه نفر ارسال تصویرشو قطع کنه و فقط تصویر مخاطبشو ببینه…ممنون از پاسخگویی شما

    1. محسن صحافی می‌گوید

      خیر. یا برای هر دو طرف تصویری هست یا برای هر دو طرف صوتی. اما اگر تماس تصویری می‌گیرید و تصویر طرف مقابل رو نمی‌بینید ممکنه به سادگی روی دوربین گوشی جلو چیزی بچسبونه!

  5. رقیه می‌گوید

    عالی

  6. ح م می‌گوید

    سلام من یک گروه توی واتس اپ دارم چطور میتونم کاری بکنم شماره اعضای گروه برای همه قابل رویت نباشه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      امکان مخفی کردنش نیست

  7. فرناز می‌گوید

    سلام
    شماره جدیدم نمیخام تو واتس آپ به مخاطبانم اطلاع رسانی بشه باید چیکار کنم؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنیین خیلی ضروریه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      شماره جدید اطلاع‌رسانی نمیشه مث تلگرام که مثلا فلانی به واتساپ پیوست. هر کسی شماره شما رو داشته باشه می تونه بهتون پیام بده. فکر کنم درست تویح ندادید

      1. م.ک می‌گوید

        سلام ،چه جوری با دوربین واتساپ فیلم برداری کنیم

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          کنار کادر تایپ علامت دوربین رو بزنید حالا اگر دکمه عکسبردرای رو یکبار فشار بدید عکس می‌گیره اما اگر نگه دارید شروع به فیلمبردرای می کنه تا زمانی که دکمه رو رها کنید. می‌تونید با دکمه کناری هم دوربین عقب و جلو رو جابجا کنید

  8. تهمينه می‌گوید

    سلام. یه سوال دارم ازتون. تو واتساپ وقتی به کسی زنگ میزنی پیام another callمیاد. سوالم اینه که فقط زمانی که اون شخص داره با کس دیگری صحبت میکنه این پیام میاد و یا اگه اون کس کار دیگه ای هم بکنه این پیام میاد. ممنون میشم جوابمو بدید؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تا جایی که می‌دونم صرفا موقع تماس این پیام ظاهر میشه چون تجربه داشتم که مثلا موقع پیام نوشتن باهام در واتساپ تماس گرفتن و صفحه تماس برام ظاهر شده

  9. فرشته می‌گوید

    سلام اگر حواسمان نباشد و دستمان به تماس در واتساپ بخورد و بخواهیم شخص تماس ما را نبیند امکان به حذف گزینه تماس هست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر چنین امکانی وجود ندارد

  10. Parya می‌گوید

    چرا کسی جواب نمیده؟؟؟😩

  11. Parya می‌گوید

    سلام با عرض معذرت میشه بگید کی جواب سوالم رو دریافت می کنم؟ این مشکل منو تعصبی کرده😳

  12. Parya می‌گوید

    سلام.چند روز است که قادر به دیدن آخرین بازدید مخاطبان واتساپ نیستم به روز رسانی و دانلود دوباره ام کردم اما درست نشده لطفا دقیق راهنمایی کنید متشکرم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      اگر این گزینه رو برای بقیه غیرفعال کرده باشید تا متوجه آخرین بازدید شما نشن به طور خودکار شما هم نمی‌تونید اخرین بازدید بقیه رو ببینید

  13. گلناز می‌گوید

    سلام. من همیشه از واتس اپ هم تصویری و هم صوتی استفاده میکنم ولی الان دو روزه نمیتونم میگه در حال برقراری تماس ولی تماس قطع میشه. حتی واتس اپ و دیلیت کردم دوباره نصب کردم ولی بازم درست نشد کسی هم بهم زنگ میزنه منم وصل نمیشم. لطفا کمکم کنید

  14. Mehran می‌گوید

    سلام ببخشید چجوری میشه عبارت واتس اپ پلاس رو از تو صفحه ی اصلی پایین ایکون حذف کرد و بجاش عبارت واتس اپ رو گذاشت
    ممنون

  15. سعید می‌گوید

    سلام من پدرم کربلاس میخوام تماس بگیرم نمیشه اول شمارش کد کشور عراق و میزنم بعد میزنه این شماره واتساپ نداره ممنون میشم کمک کنین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بهتره بگید ایشون به شما یک پیام بدن. چون ظاهرا هنوز واتسا‍ نصب نکردن!

  16. ali می‌گوید

    سلام .یه نفر خیلی وقت پیش تعدادی عکس تو واتساپ برای من ارسال کرده بود ولی الان عکسها از حافظه ی گوشیم پاک شده و وقتی دوباره از واتس آپ میخوام دانلود کنم مینویسه this media file apears to be missing . چطور میتونم دوباره این عکسها رو دانلود کنم.؟ فردی که برای من عکس ها رو ارسال کرده دیگه اون عکسها رو نداره

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      متاسفانه هیچ راهی نداره!

  17. mohsen می‌گوید

    سلام دوست عزیز وقتتون بخیر باشه
    من اعلان پیامها و زنگ واتساپ گوشیم قطع شده چگونه دوباره فعالش کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از بخش تنظیمات برنامه و از قسمت ناتیفیکیشن

  18. Sara می‌گوید

    سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم و اینکه گفتید برای غیر فعال کردن قابلیت پیش نمایش پیام ها در واتساپ تو قسمت settinge بعد قسمت notifications گزینه show preview رو بزنیم اصلا همچین گزینه ی نداره دلیلش چی میتونه باشه؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      بله. این گزینه ظاهرا از تنظیمات نسخه‌های جدید واتس اپ حذف شده

  19. مریم می‌گوید

    سلام وقت بخیر ببخشید من استاتوس یک نفر رو دیدم ولی نمیخوام متوجه بشه که دیدم چطوری اسم خودم رو حذف کنم تا متوجه نشه بلاکش کنم؟ شمارشو حذف کنم؟

  20. هادی می‌گوید

    سلام
    چطوری متوجه بشم که چند دستگاه به واتساپم متصل هست؟
    چندروز پیش دیدم خود بخود چت یکی از افرادی که تو واتساپ داشتم باهاش چت میکردم، پاک شده درحالی که خودم هیچ وقت اقدام به پاک کردن این چت نکردم!!

    ممنون میشم اگه جوابمو بدید.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      امکان اتصال چند دستگاه به یک حساب واتس اپ وجود نداره. صرفا نسخه دسکتاپ جنین امکانی داره که خودتون متوجه میشبد و بهتون هشدار میده

      1. مریم می‌گوید

        میشه کاری کرد که نوتیفیکیشن اتصال به وب روی گوشی همراه ظاهر نشه؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          خیر

  21. مریم می‌گوید

    سلام خسته نباشین من یه سوال دارم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
    چطور بفهمیم که تماس تصویری ما در واتساپ در حال ضبط شدنه؟یعنی اگه طرف مقابل در حال ضبط کردن باشه میشه بفهمیم؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این موضوع رو نمیشه به طور قطعی گفت که قطعا ضبط نمیشه چرا که به راحتی تمام روش ها قابل دور زدن هست حتی با یه دوربین دیگه میشه از روی گوشی در حال تماس فیلمبرداری کرد!

  22. kave می‌گوید

    سلام در تماس صوتی صدای طرف هست صدای من نمیره. اینترنت مشکلی نداره هر دو طرف قوی هست. پایینتر گفتید دسترسی واتساپ به میکروفون چک شود. کجای تنظیمات چنین چیزی هست ممنون

  23. Pilot می‌گوید

    سلام خسته نباشید من می‌خوام با یکی از دوستانم در واتساپ تماس صوتی بگیرم ولی بوق اول رو که میخوره مینویسه غیر قابل دسترسی

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      احتمالا مشکل از شبکه باشه دوباره امتحان کنید

  24. Reza می‌گوید

    سلام
    برنامه مثل.واتس اپ جی بی میخوام ک هرکسی پیام بده نتونه پاک کنه لطفا بهم معرفی کنید تشکر

  25. Reza می‌گوید

    سلام
    برنامه مثل.واتس اپ جی بی میخوام ک هرکسی پیام بده نتونه پاک کنه لطفا بهم معرفی کنید تشکر

  26. bermooda می‌گوید

    سلام
    چطور امکان داره زمان مکالمه با واتساپ صدای بوق بوق که در اثر قطع شدن نت باشه شنیده میشه لطفا بفرمایید در این لحظه چه اتفاقی ممکنه رخ بده.ایا ایفون برنامه خاصی داره آیا تماس اینترنتی وصل میشه، آیا از فیس تایم امکان داره باشه و…
    باتشکر

  27. مریم می‌گوید

    سلام خسته نباشید،ببخشید راهی هست که کسانی که عکس وضعیت واتساپ من دیدن و من شماره آنها رو تو گوشیم ذخیره نکردم متوجه بشم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر

  28. محسن می‌گوید

    سلام
    ببخشید سوال
    متن یا عکس های که می گذاریم داخل استوری واتس، اینا قابل بازیابی هستند بعدا

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر

  29. سعید می‌گوید

    م واستاپو تازه نصب کردم بعضی افراد ک ب من پبام دادن الان ی علامت تایم داره و باز نمیکنه پیاماشونو جالبه ک باهاشون گروه هم دارم اونجا هم پیام های مدیر گروه باز میشه ولی پیامای بقیه باز نمیشه مشکلش چیه؟!!

  30. Hossein می‌گوید

    سلام
    خسته نباشید دو روزه که یه پیام میاد روی نوار اعلان گوشیم و متنش اینه شما از طریق ویندوز داخل واتساپ میباشید در صورتی که من نه کامپوتر دارم نه چیزی دیروز هم زد شما از طریق linux داخل واتساپ هستید میشه بگید چیکار کنم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از منوی سمت راست بالا کزینه واتساپ وب رو بزنید و بعد Logout from all devices رو بزنید

  31. Ghazal می‌گوید

    سلام
    میخواستم بدونم راهی هست برای جلوگیری از نمایش شماره تلفن اعضا در کانال

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      خیر متاسفانه

  32. طراوت می‌گوید

    سلام من با سه تا از دوستام تو واتساپ گروه داریم و چت میکنیم ولی وقتی من و یکی دیگه از دوستام چت میکنیم اون یکی بعدا آنلاین میشهنمیتونه پیام هارو بخونه.چطور میتونم رمزگذاری سرتاسری از گروهمون رو لغو کنم؟در قسمت پروفایل گروه قسمت رمزگذاری هست و خوندم ک همه پیام ها قفل جداگانه دارن.راهی هست ک این قفل ها برداشته بشه؟

  33. کفایتی می‌گوید

    با سلام
    من در واتساپم تمام گزینه هایی مربوط به دانلود عکس و فیلم را تیکشان را برداشته ام اما همچنان در بیشتر مواقع فیلم ها را بطور خودکار دانلود می کند چکار کنم که دانلود خودکار کاملا حذف شود ممنون از راهنماییتان

    1. نژادحسین می‌گوید

      سلام خسته نباشید، چرا داخل گروه واتس اپ، عضو جدید مطالب را فقط از زمانی که اد شده میتونه ببینه و مطالب قبلی را خیر؟
      2-چرا عکسها خودکار دانلود میشوند ولی فیلمها خیر؟

      1. محسن صحافی می‌گوید

        سلام
        می‌تونید در تنظیمات دانلود خودکار ویدیو رو هم در دیتا یا وای فای فعال کنید.

      2. قلیزاده می‌گوید

        سلام.وقتی واتس آپ رو تحت وب روی سیستم کامپیوتر راه اندازی میشه (از طریق گوگل) آیا عکس های دانلود شده بر روی کامپیوتر نیز ذخیره میشه؟؟ اگر ذخیره میشه محل ذخیره سازی کجاست؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          مث نسخه روی گوشی ذخیره نمیشه و در واقع به صورت فایل کش هست. در مسیر نصب برنامه میشه فایل هیا کش شده رو دید اما فولدر اختصاصی برای ذخیره تصاویر نداره و تا جایی که مشخصه صرفا وقتی تصاویر به صورت فایل تصویر ذخیره میشن که خودتون دانلود کنید.
          این مسیر رو چک کنید. جای یوزرنیم هم آی دی خودتون روی سیستم رو بزنید
          C:\Users\[UserName]\AppData\Local\Packages\

  34. مریم می‌گوید

    سلام وقت بخیر، جسارتا میخوام بدونم وقتی در واتس اپ عضو گروهی هستیم گزینه ای هست که بشه شماره تلفن مون رو از اعضای گروه مخفی نگه داشت؟ با تشکر☺

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      تاجایی که میدونم خیر متاسفانه

      1. مجید می‌گوید

        سلام..سلام.ببخشید .محتوی فیلم و عکس و متن تو واتس اپ وتلگرام قابل پیگیری؟

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          منظورتون از پیگیری چیه؟ اگر منظورتون سند حقوقی برای شکایت و.. هست این موضوع یه مساله حقوقی هست و سر رشته‌ای نداریم

  35. کوثر می‌گوید

    سلام
    اگر پس از ۸ ماه که واتس را پاک کرده بودیم ( نه دیلیت اکونت ) ، مجددا بخواهیم نصب کنیم ، آیا برای افرادی که شماره ما را دارند این عبارت که فلانی به واتس آپ پیوست می آید؟
    در صورت مثبت بودن پاسخ چه باید کرد که برای مخاطبین این پیام نیاید یعنی کسی متوجه این نشود که ما تازه به واتس آپ پیوستیم ؟
    تشکر

  36. گیتا می‌گوید

    سلام وقت بخیر. من وقتی با شخصی تماس صوتی میگیرم توی واتساپ میزنه غیر قابل دسترس و تماس قطع میشه. علتش چیه؟!

  37. njm می‌گوید

    سلام,پیام به واتساپ م میاد ولی قبل از اینکه بخونمش محو میشه؟ مثل این می مونه ک اصلا کسی ب من پیام نداده!!دلیلیش میتونه چی باشه؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      منظورتون اینه که از شخص خاصی میاد؟ واتس اپ امکان پیام های محو شونده رو داره که بعد از مدت زمان خاصی از بین میرن. امکان داره از این قابلیت استفاده کرده باشن

  38. رها می‌گوید

    سلام ببخشید میشه منو راهنمایی کنید.چطور امکانش هست بخواهیم چت هایی که با طرف مقابل رو واتساپ داشتیم کلا همه پیام ها از روی گوشی طرف پاک بشه.آیا با دیلیت اکانت امکانش هست؟؟ممنون میشم جوابم را بدید.

  39. رها می‌گوید

    سلام خسته نباشید.سوال داشتم خدمتتون.میخواستم ببینم راهی هست که پیام هایی که به طرف مقابل میدیم کلا تاریخچه ش پاک بشه و اون دیگه کلا نتونه پیام هایی که براش ارسال شده را داشته باشه.لطفا جوابم رابدید.ممنونم.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      هر پیامی رو که پاک می‌کنید کافبه تیک پاک کردن از گوشی طرف مقابل رو هم بزنید اما اگه قبلا بدون زدن اون تیک پاک کردید چاره ای ندارید

  40. Ali می‌گوید

    ببخشین ایا واتس اپ اسکرین شات گرفتن از چتها رو.اطلاع میده اگه مثلا هشتاد هفتاد تا از چتمون اسکرین بگیریم؟

  41. سحر می‌گوید

    سلام من تو آیفون ۶ واتساپ دارم برای تماس تصویری تصویر اوکیه صدای طرف هم میاد صدای من نمیره چکارکنم؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممکنه دسترسی واتس اپ به میکروفون رو قطع کرده باشید. از تنظیمات دستگاه چک کنید

    2. فرناز می‌گوید

      سلام ویدیو کال من کار نمیکنه زنگ میزنم زنگ میخوره ولی وصل نمیشع

  42. شاهی می‌گوید

    سلام وقت بخیر من قبلا میتونستم تغییرات مخاطبینم رو ببینم الان نمیشه میشه راهنمایی بفرمایید

  43. ariya می‌گوید

    سلام ایا راهی هست ک تو واتس اپ پیامها تا سریع ب نت وصل میشی نیان ؟ هر وقت دلت خواست دوتا تیک بخوره برا مخاطبت ؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      باید ارتباط واتس اپ با اینرتنت رو محدود کنید از تنظیمات

  44. الهام می‌گوید

    سلام من می خوام نام مخاطبی را در واتساپ تبلت 3 وی 3 جی سامسونگ عوض کنم ولی یادم رفته چه جوری می شه؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

  45. Amir9502 می‌گوید

    من واتس اپم چند روزیه که وقتی تماس تصویریم میگیرم تصویر کند پخش میشه مثل صحنه آهسته لطفاً راهنمایی کنید حتی حذف کردم دو باره اینطوری شد

    1. محسن صحافی می‌گوید

      با یک اینترنت دیگه تست کنید! حافظه داخلی گوشی رو اگر پر شده خالی کنید

    2. مینا می‌گوید

      سلام من واتس آپ 2 رو نصب کردم یعنی دوتا واتس اپ دارم با دوتا شماره جدا تو یک گوشی ولی با واتساپ شماره 2 اصن تماس تصویری نمیتونم برقرار کنم مشکل از کجاست ممنون اگه راهنمایی کنید.

      1. حمیرا می‌گوید

        سلام میشه به من هم بگید چه جوری این کارو کردید دو واتساپ در یک گوشی؟

  46. محمد می‌گوید

    سلام من میخام عکس بک گراند زمینه فقط یک نفر عوض بشه باید چیکار کنم؟

    1. ریحانه می‌گوید

      سلام چکارکنم بیوگرافی واتساپموفقط بعضی مخاطبینم ببینن؟نه همه

  47. گل رز می‌گوید

    سلام واتساپ من روگوشی اندرویدنصب اماچندوقته که اصلانمیتونم روپیامام کلیک کنم وپنجره آبی روایجادکنم تاپیامی رومستقیم حذف یاریپلی کنم حتی گوشیموفلش کردم ولی فایده ای نداشت پیشاپیش ازراهنماییتون سپاسگزارم

  48. Peyman می‌گوید

    سلام گوشی من ایفون ۸ پلاس هست وقتی دارم تو واتساپ باکسی چت میکنم و یکی دیگه بهم پیام بده پیامش تو صفحه چت کاملانشون میده چجوری باید غیرفعال کنم؟فکرکنیدگوشی دادم دست یکی تایه پیانیوبخونه یدفعه یکی دیگه بهم پیام میده وپیامشو راحت اون یک نفرمیتونه بخونه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      از بخش تنظیمات برنامه و از بخش ناتیفیکیشن باید پاپ آپ ناتیفیکیشن رو خاموش کنید

  49. rana shalou می‌گوید

    سلام وقت بخیر. من روی گوشی اندروید واتس آپ نصب کردم و وقتی کسی برام صدا ضبط میکنه و میفرسته و میخوام گوش بدم صفحه گوشی خاموش میشه و صدا فقط از توی اسپیکر بالای گوشی خیلی آهسته میاد. اگه میشه راهنماییم کنید. ممنونم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      احتمالا سنسور مجاورت گوشی خراب باشه. وقتی پیام صوتی در حال پخش هست و گوشی رو گوشتون نزدیک کنید باید این اتفاق بیفته

  50. عرفان می‌گوید

    سلام وقت بخیر. همسر من روی تبلت لنوو واتس آپ نصب کرده و وقتی کسی براش صدا ضبط میکنه و میفرسته و میخواد گوش بده صفحه گوشی خاموش میشه و صدا فقط از توی اسپیکر بالای گوشی خیلی آهسته میاد. اگه میشه راهنماییم کنید. ممنونم