آپدیت اندروید 5 برای گلکسی اس 5 پلاس نیز از راه رسید

شاید کمتر کسی با گوشی گلکسی اس 5 پلاس سامسونگ آشنایی داشته باشد اما حقیقت این است که عملکرد این نسخه به لطف چیپست قوی‌تر بسیار بهتر از نسخه معمولی است. سامسونگ هم این موضوع را فراموش نکرده و به تازگی آپدی اندروید 5 آب‌نبات چوبی را برای این گوشی منتشر کرده است.

1

گلکسی اس 5 پلاس در واقع جایی میان نسخه معمولی و LTE-A گلکسی اس 5 قرار می‌گیرد. این گوشی با حفظ وضوح 1080p نسخه معمولی چیپست قوی‌تر اسنپ‌دراگون 805 را به خدمت گرفته و به این ترتیب حتی نسبت به گلکسی نوت 4 نیز از نظر پردازشی و گرافیکی در سطح بالاتری قرار دارد.

سامسونگ به تازگی آپدیت اندروید 5.0.2 را برای گلکسی اس 5 پلاس با شماره مدل SM-G901F در برخی کشورها عرضه کرده است و به‌زودی آپدیت برای سایر نقاط نیز از راه خواهد رسید. این آپدیت اولین آپدیت اندروید 5.0.2 برای گوشی‌های سامسونگ محسوب می‌شود. این آپدیت علاوه بر ران‌تایم جدید ART و افزایش سرعت امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

در حال حاضر این آپدیت تنها در بخش‌هایی از اروپا عرضه شده و می‌توانید آن را از طریق نرم‌افزار Samsung Kies دانلود و نصب کنید. شماره ساخت آپدیت G901FXXU1BOC4 است و احتمالاً به زودی از طریق خود گوشی یا OTA نیز عرضه خواهد شد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. arash می‌گوید

    با عرض سلام خدمت شما می خواستم بپرسم چون این گوشی انلاک فکتوری هست اگر آن را آپدیت کنیم مشکلی برای سیم کارت پیش نمی آید چون بعضی از مغازه دار ها می گویند اگر این گوشی را آپدیت کردی سیم کارت ایران را دیگر شناسایی نمی کند و بعضی ها هم می گفتند با آپدیت مشکلی برایش پیش نمی آید من می خواستم نظر شما را درباره این موضوع بدانم با تشکر