تیزرهای جدید هواوی P8 از دوربین بهتر و صفحه‌نمایش مقاوم خبر دارند

چند روز پیش هواوی تصویر تیزری از هواوی P8 منتشر کرد که تأکید آن بر روی عمر شارژ فوق‌العاده بود. ساعاتی پیش این شرکت چینی 4 تصویر دیگر منتشر کرده که بر صفحه‌نمایش مقاوم و دوربین پیشرفته تکیه دارند.

0

ظاهراً هواوی قصد دارد تا توجهات را از گلکسی اس 5 و وان ام9 کمی به سمت خود معطوف کند و برای این‌کار نیز تیزرهای تصویری را در برنامه دارد. پس از تیزر عمر شارژ بالا این‌بار 4 تصویر دیگر منتشر شده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید دو تیزر بالایی احتمالاً خبر از دوربین عالی و صفحه‌نمایش مقاوم (یاقوت کبود یا گوریلا گلس 4) دارند اما تصویر سمت چپ پایین ممکن است خبر از قیمت عالی نسبت به امکانات آن داشته باشد.

Huawei-P8-teaser

طبق شایعات منتشر شده هواوی P8 قرار است با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی، بدنه سرامیکی، چیپست Kirin 930، سه گیگابایت رم و دوربین 13 مگاپیکسلی عرضه شود. هواوی تاریخ معرفی این پرچم‌دار را 25 آپریل یعنی پنجم اردیبهشت ماه اعلام کرده است.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.