قیمت و زمان عرضه اچ‌تی‌سی One M9 مشخص شد

وان ام9 پرچم‌دار جدید گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی در بارسلونا رونمایی شد و حالا وقت آن رسیده که قیمت و زمان عرضه آن را بدانیم. ظاهراً این گوشی قرار است زودتر از رقیب خود گلکسی اس 6 و با قیمتی که انتظار داشتیم به بازار عرضه شود.

0

این گوشی تمام فلزی در لیست فروش سایت‌های تایوانی قرار گرفته و قرار است از 16 مارچ یعنی دوشنبه 25 اسفندماه با قیمت 699 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی عرضه شود. اوضاع در سایر نقاط دنیا اما متفاوت است. گفته می‌شود One M9 نسخه 32 گیگابایتی در آمریکا با قیمت پایین‌تر 649 دلار و در پنجم فروردین‌ماه عرضه خواهد شد.

در مورد قیمت نسخه 64 گیگابایتی هم طبق شایعات باید منتظر اختلاف قیمتی حدود 50 دلار باشیم و احتمالاً رقم حدودی 699 دلار را می‌توان برای این نسخه تخمین زد. البته همان‌طور که می‌دانید قیمت و تاریخ ورود به بازار ایران بستگی به عرضه این گوشی در خاورمیانه و به خصوص کشورهای پیرامون خلیج فارس دارد. به این ترتیب از آن‌جا که قیمت سایر پرچم‌داران گذشته اچ‌تی‌سی نیز شبیه به M9 بوده قیمت حدودی دو میلیون و 500 هزار تومان را در ابتدای عرضه این گوشی در کشورمان پیش‌بینی می‌کنیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.