آیا سامسونگ سری ویژه «انتقام‌جویان» گلکسی اس 6 اج را عرضه خواهد کرد؟

حتماً فیلم هیجانی و قهرمانی Avengers یا همان انتقام‌جویان را تماشا کرده‌اید. امروز طرح‌هایی مفهومی از سری انتقام‌جویان گلکسی اس 6 اج منتشر شده که ترکیب رنگ فوق‌العاده‌ای داشته و امیدواریم سامسونگ آن را به واقعیت تبدیل کند.

2

همانطور که در تصاویر می‌بینید شخصیت‌های مشهوری همچون Thor، Black Widow، Ironman، Hulk و Captain America هر کدام با ترکیب رنگی خاصی به گلکسی اس 6 آمده‌اند و احتمالاً با عرضه به صورت محدود و قیمتی بالاتر فروش خوبی را نصیب سامسونگ خواهند کرد. این اولین بار نیست که نام سامسونگ را با انتقام‌جویان می‌شنویم؛ سامسونگ تبلیغات زیادی را در اکران این فیلم انجام داده و حتی شکلک‌های Avengers را به عنوان نشانگر قلم S Pen برای گلکسی نوت 4 عرضه کرده است.

اگر سامسونگ این نسخه‌های خاص را عرضه کند احتمالاً لوگوی Marvel به عنوان خالق این کاراکترها در پشت گوشی درج خواهد شد و باید 7 رنگ دیگر را نیز به رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و زمردین پیش‌فرض Galaxy S6 Edge بیفزاییم.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسام می‌گوید

    بسته دیگه کم کم دارم بالا میارم از بس خبر گلگسی اس اج6واس6 شنیدم

    1. امید می‌گوید

      خب جسام خان بخاطر اینه که تعصبت نمیذاره زیبایی و پیشرفت سامی را ببینی مشکل از فارنت عزیز نیست مشکل خودته که ریشه داره.
      خدا شب جمعه ای تو را در اولویت قرار بده.