جی 4 را فراموش کنید! ال‌جی فبلت جی 4 نوت را در راه دارد

اگر فکر می‌کنید تنها G4 ستاره پرچم‌دار ال‌جی در سال 2015 خواهد بود احتمالاً اشتباه می‌کنید. به گفته خود ال‌جی این شرکت قصد دارد یک گوشی را هم در نیمه دوم سال خارج از سری G رونمایی کند که طبق شایعات اخیر احتمالاً فبلت G Note یا G 4 Note خواهد بود.

0

براساس گزارشی از The Korea Herald ال‌جی قصد دارد با سری G Note وارد رقابت جدی در عرصه فبلت‌ها شد. ال‌جی همچنین اخیراً این نام تجاری را در کشور خود کره جنوبی ثبت کرده و بر آتش شایعات افزوده است. سری Optimus G Pro هیچ‌گاه نتوانست به رقابت با سری گلکسی نوت سامسونگ بپردازد و حالا ال‌جی قصد دارد با افزودن امکان نوشتن با استایلوس شبیه به سری نوت سامسونگ را به چالش بکشد. البته این اولین گوشی ال‌جی با قلم نخواهد بود و اگر به خاطر داشته باشید G3 Stylus با مشخصاتی میان‌رده و قلمی ساده اواسط سال معرفی شده بود.

G3-Stylus

روز گذشته دستگاهی از ال‌جی با شماره مدل LS770 در استاندارد FCC دیده شد که دارای صفحه‌نمایش 5.8 اینچی و قلم استایلوس است؛ به این ترتیب احتمالاً صفحه‌نمایش جی نوت 5.8 اینچی خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید سری نکسوس حالا یک فبلت به نام نکسوس 6 دارد و حتی اپل هم مدلی 6 اینچی به بازار عرضه کرده تا از محبوبیت گلکسی نوت 4 کم کند. ال‌جی هم دوست ندارد از قافله عقب بیفتد و حالا که جی فلکس جدید را کوچک‌تر کرده در اندیشه عرضه یک فبلت قدرتمند است.

در مورد مشخصات دیگر این فبلت اطلاعاتی در دست نیست و احتمالاً تا نیمه دوم سال 2015 چیپست‌ها و سنسورهای دوربین قدرتمندتری از نمونه‌های کنونی برای فبلت آینده ال‌جی معرفی و عرضه خواهد شد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.