عرضه نکسوس 5 گوگل رسماً و برای همیشه متوقف شد

نکسوس 5 آخرین گوشی سری نکسوس گوگل بود که با قیمت فوق‌العاده رقابتی وارد بازار شد و حتی امروز با وجود گوشی‌ها و پرچم‌دارهای جدید کماکان عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. گوگل به تازگی اعلام کرده که سرانجام تولید و عرضه این گوشی متوقف شده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید اواخر آذر ماه که نکسوس 6 به تازگی وارد بازار شده بود خبرهایی در مورد توقف تولید نکسوس 5 منتشر شد و پس از آن گوگل اعلام کرد که با وجود این اقدام عرضه نکسوس 5 کماکان تا پایان زمستان ادامه خواهد یافت. حالا که به پایان زمستان نزدیک می‌شویم وقت آن رسیده که نکسوس 5 رسماً بازنشسته شود و جای خود را کاملاً به برادر بزرگ‌تر، جدیدتر و البته بسیار گران‌تر خود نکسوس 6 موتورولا بدهد.

سخنگوی گوگل در گفتگو با TheVerge اعلام کرده با وجود این‌که هنوز تعدادی نکسوس 5 در انبارها موجود است اما تمرکز گوگل حالا بر روی نکسوس 6 بوده و عرضه نکسوس 5 در Google Store متوقف شده است.

Nexus-5-White

نکسوس 5 دومین همکاری گوگل و ال‌جی برای ساخت گوشی‌های سری نکسوس بود که در مهرماه سال 92 رونمایی شد و پس از عرضه نیز با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. این گوشی با صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 800، دوربین 8 مگاپیکسلی و آخرین نسخه اندروید در حال حاضر با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسد و هنوز هم گزینه خوبی برای طرفداران اندروید به شمار می‌رود. این گوشی همچنین به تازگی به اندروید 5.1 آپدیت شده و اگر قصد خرید آن را دارید بهتر است هر چه سریع‌تر عمل کنید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.