دستبندهای هوشمند رقیب اپل واچ از فروشگاه‌های اپل حذف شدند

شاید بدانید که اپل تاکنون دستبندهای ورزشی مانند Nike FuelBand یا Jawbone Up که به خوبی با آیفون و iOS کار می‌کنند را در فروشگاه‌های خود به فروش می‌رساند. حالا که عرضه اپل واچ نزدیک است و این ساعت قرار است ویژگی‌های تندرستی را نیز به همراه بیاورد اپل دستبندها رقیب را از فروشگاه خود جمع‌آوری می‌کند.

0

ساعت هوشمند اپل واچ قرار است 4 اردیبهشت ماه سال آینده رسماً عرضه شود و منطقی است که اپل دیگر دستبندهای رقیب را که معمولاً قیمت پایین‌تری نیز دارند از فروشگاه‌های خود حذف کند. اپل همچنین به شرکت‌هایی مانند Nike و Jawbone هم اعلام کرده که از این پس محصولات آن‌ها را عرضه نخواهد کرد. البته اپل رسماً این تغییر در فروشگاه‌های خود را اعلام نکرده است اما این اقدام چیزیست که پیش از این انتظارش را داشتیم.

 

قابلیت‌های تندرستی فراوان مانند حسگر ضربان قلب، قدم شمار، مربی ورزشی و سلامتی به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی ساعت هوشمند اپل معرفی شده و این شرکت امیدوار است نسخه اسپورت ساعت خود که در دو قیمت 349 و 399 دلار عرضه می‌شود بتواند جایگزین دستبندهای ساده‌تر رقیب شود و بتواند فروشی 3 میلیونی را در ابتدای عرضه تجربه کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.