گوگل اولین فروشگاه فیزیکی خود را در لندن افتتاح کرد

همان‌طور که می‌دانید گوگل برخلاف اپل هیچ فروشگاه فیزیکی نداشت و محصولات سخت‌افزاری این شرکت نیز مانند دستگاه‌های نکسوس و کروم‌بوک از طریق وب‌سایت و یا فروشگاه شرکای گوگل فروخته می‌شد. اما گوگل روز گذشته اولین فروشگاه فیزیکی خود را در لندن پایتخت انگلیس افتتاح کرد.

0

پس از معرفی کروم‌بوک جدید و البته وب‌سایت جدید Google Store حالا نوبت به اولین فروشگاه‌های فیزیکی رسیده که مستقیماً توسط گوگل اداره می‌شود. این فروشگاه البته مانند فروشگاه‌های اپل گسترده نبوده و درون یکی از فروشگاه‌های وسیع PC World بنا شده است اما محصولات گوگلی مانند کروم‌بوک‌ها در این فروشگاه برای نمایش و فروش قرار داده شده است.

Google-Store-london

جیمز الیاس مدیر بازاریابی گوگل در انگلیس می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم که وقت آن رسیده تا تجربه جدید و بزرگتری از یک فروشگاه در فروشگاه داشته باشیم چرا که حالا دستگاه‌های شگفت‌انگیز بسیاری داریم. این برای ما اولین تجربه و به معنای ایجاد یک برند است. امیدواریم این فروشگاه یک تجربه بسیار منحصربه‌فرد برای مشتریان ما در تجربه دستگاه‌هایمان در مرور بهتر وب باشد.”

آقای الیاس تأکید می‌کند گوگل در مرحله اول یک شرکت وب است و قصد دارد امکاناتی برای بهترین تجربه وب را فراهم کند. این فروشگاه گوگل پر از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و البته ساعت‌های هوشمند Android Wear است که کاربران قادر خواهند بود تا با آن‌ها کار کنند و محصول مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنند. گفته می‌شود همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند لوگوی گوگل خود را طراحی کرده و در صفحه خانگی قرار دهند و اپلیکیشن Google Eearth نیز با چند مانیتور فراگیر تجربه جالبی را فراهم خواهد کرد.

Google-London-Store

گوگل قصد دارد این فروشگاه را به عنوان یک تجربه آزمایشی ارزیابی کند و احتمالاً در آینده فروشگاه‌های مستقل بیشتری در شهرهای بزرگ دنیا دایر خواهد کرد.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.