رونمایی رسمی از گوشی جان‌سخت گلکسی Xcover 3 توسط سامسونگ

گوشی های سری XCover سامسونگ هیچ گاه مشخصات سخت افزاری قابل توجهی نداشته اند و همیشه جزء گوشی های میان رده بازار بوده اند.

0

گوشی‌های سری XCover سامسونگ اگرچه که جزء گوشی‌های سطح پایین قرار می‌گیرند اما دارای سه مشخصه ضدآب، ضدضربه و ضد غبار بودن می‌باشند که حتی پرچم‌داران این شرکت نیز از این قابلیت‌ها برخوردار نیستند. در همین راستا کمپانی کره‌ای سامسونگ امروز از نسل سوم این خانواده با نام گلکسی Xcover 3 و مشخصات میانه‌ای همچون صفحه‌نمایشی 4.5 اینچی با به کار گیری فناوری WVGA در کنار پردازنده‌ ناشناخته چهار هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز رونمایی کرد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به 1.5 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی با وضوح 5 مگا پیکسلی و دوربین دوم 2 مگا پیکسلی اشاره کرد، همچنین انرژی این قطعات را قرار است یک باتری با ظرفیت  2,200 میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید. عضو جدید سری Xcover دارای قطب‌نما و موقعیت‌یاب جهانی بوده و از نسل چهارم شبکه مخابراتی پشتیبانی خواهد کرد.

Rugged Samsung Galaxy Xcover 3 goes official2

گلکسی Xcover 3 همچون گلکسی اس 5 اکتیو دارای گواهینامه‌های MIL-STD 810G و IP67 بوده که بر اساس آن می‌تواند در برابر گرد و غبار، رطوبت، بارش باران، لرزش ، تابش نور مستقیم خورشیدی، ضربات احتمالی و شوک حرارتی مقاومت کند؛ این محصول همچنین در عمق 1 متری آب‌های شیرین می‌تواند به مدت نیم ساعت دوام آورد و برایش مشکلی پیش نیاید.

در کنار قاب دستگاه کلید مخصوصی برای گرفتن عکس تعبیه گردیده که با دو بار فشار دادن آن می‌توان دوربین را فعال کرد. به گفته سامسونگ، گلکسی Xcover 3 از اندروید 4.4 کیت کت بهره می‌برد، اما به زودی قادر خواهد بود به اندروید آب‌نبات‌چوبی به‌روز شود. اطلاعات بیشتری از این دستگاه قرار است هفته آینده در روند برگزاری نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر cebit 2015 اعلام گردد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.