DisplayMate صفحه‌نمایش گلکسی اس 6 را هم‌تراز با گلکسی نوت 4 به عنوان بهترین اعلام کرد

کمپانی سامسونگ مدل‌های پیش‌تولید گلکسی‌اس6 و گلکسی‌اس‌اج را برای تست به شرکتDisplay Mate  فرستاد. Display Mate جامع ترین شرکت تجزیه و تحلیل صفحه نمایش اسمارت فون و تبلت است. هردو گوشی سامسونگ نمایشگر 5/1 اینچ، رزولوشن کواد اچ‌دی 2560×1440 پیسکل با 577 پیکسل در هر اینچ دارند و تنها تفاوت فاحش میان آن‌ها این است که اج6 نمایشگر منحنی دارد.

2

20 آبان ماه همین امسال بود که Display Mate صفحه نمایش گلکسی‌نوت4 را بهترین نمایشگر گوشی هوشمند معرفی کرد و حال تحقیقات تازه‌ی این کمپانی می‌گوید:

گلکسی‌اس6 و گلکسی‌نوت4 با عملکرد نمایشگر هم‌تراز، از رکوردداران شانه به شانه هستند و تقریبا در تمام ویژگی‌ها به استثنای اندازه‌ی نمایشگر که در گلکسی‌نوت4 بزرگتر است و پیکسل‌های بالاتر در هر اینچِ گلکسی‌اس6، بین رده‌ی اول و دوم متغیر هستند. آنچه واقعن تاثیرگذار است این است که تمام مشخصات و عملکرد صفحه‌نمایش گلکسی‌اس 6 علی‌رغم کوچک‌تر شدن 20 درصدی آن در مقایسه با نوت4 یا بدون تغییر مانده و یا بهتر شده است و می‌توان گفت گلکسی‌اس6 به لحاظ کیفیت نمایشگر و عملکرد با نوت4 هم‌تراز بوده و آن‌را جزو بهترین نمایشگر گوشی‌هوشمندی که تا به حال تست کرده‌ایم قرار می‌دهیم.

Display Mate همچنین طی مقایسه‌ای که میان نمایشگر گلکسی‌اس6 و آیفون 6 اپل انجام داد گفت:

گلکس‌اس6 نسبت به آیفون6 رزولوشنی 2برابر و پیکسلی 4برابر دارد. روشنایی صفحه‌ی بیشتر، در نور محیط زیاد یا کم نسبت کنتراست تاثیرگذارتر، دقت رنگ مطلقِ بالاتر، عملکرد زاویه‌ی دیدِ بهتر و حالت اسکرین انتخابی دارد (در حالی که آفون‌ها تنها یک اسکرین فابریک کارخانه‌ای بر روی خود دارند).

AndroidCentral

 

 

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اندروید می‌گوید

    گفتن ندارد که عوام‌الناس عقلش ناقص است! از بانگ خروس تا بوق سگ پاپِیِ ابتیاع ماسماسک این اجنبیِ معلوم‌الحال «اپل» است. ما که فخر عالمیم و سایه‌مان سایه‌ی خدااست جنازه‌ی سامسونگ را هم بر دوش اپل نمی‌گزاریم این ایّام. گفتیم که بدانید.

  2. مهرداد می‌گوید

    خدایی حیف نیست ادم پولشو واسه آیفون حروم کنه؟!!!!!!