اچ‌تی‌سی وان M9 نسخه 64 گیگابایتی نیز خواهد داشت

همان‌گونه که در جریان هستید، اچ‌تی‌سی چندی پیش در روند برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلونا از پرچم‌دار جدید خود با نام One M9 در دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی رونمایی کرد، اما بر اساس اطلاعات لو داده شده توسط اکانتی به نام @LlabTooFeR در تویتر، نسخه‌ای دیگر از این محصول که از حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی برخوردار است هم به بازار خواهد آمد.

0

تا پیش از این کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده بود که نسخه استاندارد نسل بعدی سری وان، به حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی مجهز خواهد شد؛ این در حالیست که گوشی‌های هوشمند One M8 و One M7 در سال‌های گذشته در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی به بازار آمده بودند.

حال اکانتی با نام @LlabTooFeR در تویتر مدعی شده که اچ‌تی‌سی وان M9 علاوه بر نسخه 32 گیگابایتی با حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی نیز در برخی بازارهای خاص در سال آینده عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این سخنان تا با این لحظه از طرف هیچ منبع موثقی تأیید نگردیده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.