سامسونگ در اقدامی عجیب بخش مربوط به بوت سریع را از ویدئوی تبلیغاتی گلکسی اس 6 حذف کرد!

سامسونگ چند روز پیش سه ویدئو تبلیغاتی برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج منتشر کرد که در آن‌ها طراحی، دوربین و سخت‌افزار مورد بررسی کوتاه قرار گرفتند. حالا این شرکت در اقدامی عجیب ویدئوی سخت‌افزار را حذف کرده و آن را با نسخه‌ای کوتاه‌تر جایگزین کرده است که بخش مربوط به بوت سریع در 7 ثانیه در آن وجود ندارد.

1

در ویدئوهای تبلیغاتی سامسونگ که می‌توانید آن‌ها را از اینجا تماشا کنید یک ویدئو تحت عنوان سخت‌افزار وجود دارد که در ثانیه 30ام آن کاربر گلکسی اس 6 را روشن کرده و از زمان فشردن دکمه پاور تا شروع به کار و بارگذاری کامل سیستم زمان 7 ثانیه ثبت می‌شود. اما این ویدئو روز گذشته حذف شده و مجدداً در شبکه یوتیوب سامسونگ قرار داده شد و متوجه شدم دیگر خبری از این بخش بوت سریع نیست! می‌توانید دو ویدئوی زیر را با یکدیگر مقایسه کنید:

ویدئوی ابتدایی:

ویدئوی اصلاح شده:

 

اما دلیل این کار سامسونگ چه می‌تواند باشد؟ آیا گلکسی اس 6 قادر نیست در 7 ثانیه به طور کامل بوت شود و یا سامسونگ تصمیم گرفته از آن‌جا که لوگوهای اپراتورها و انیمیشن ابتدایی برای کاربران آمریکایی متفاوت است این بخش از ویدئو حذف شود؟ شاید وقتی چند اپلیکیشن روی گوشی نصب کنید این مدت چند ثانیه بیشتر شود و شاید هم سامسونگ دلیل دیگری برای حذف این بخش از ویدئو دارد.

احتمالاً تا وقتی که نسخه نهایی گلکسی اس 6 و اس 6 اج در بهار آینده وارد بازار نشود نمی‌توانیم در این زمینه اظهار نظر کنیم اما این اقدام سامسونگ به هر حال عجیب به نظر می‌رسد و مشتاقیم بدانیم دلیل آن چیست.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    احتمالا به علت عدم تطابق با حالت واقعی این کارو کرده!