تصویر اچ‌تی‌سی One E9 با لنز دوربین غول‌آسا در پشت درز کرد

اوایل هفته بود که شایعاتی در رابطه با پرچم‌دار بزرگ جثه بعدی اچ‌تی‌سی که قرار است با نام اچ‌تی‌سی One E9 به بازار عرضه گردد به گوش می رسید، در همین راستا امروز تصاویری از این محصول با به همراه داشتن دوربین غول‌آسا در قاب پشتی توسط منبع مورد اطمینان چینی TENAA منتشر گردید.

0

نکته جالب اینکه اچ‌تی‌سی One E9 به نظر می‌رسد با مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تری نسبت به گل سرسبد این کمپانی تایوانی عرضه خواهد شد.بنا به اطلاعات منتشر شده، اچ‌تی‌سی One E9 به صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر QHD مجهز خواهد شد، این در حالیست که اچ‌تی‌سی One M9 که چند روز پیش معرفی گردید از صفحه‌نمایشی 5.1 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری بارز این فبلت می‌توان به دارا بودن پردازنده هشت هسته‌ای Mediatek MT6795 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی اشاره کرد. اچ‌تی‌سی One E9 در قاب پشتی از دوربینی 20 مگا پیکسلی بهره خواهد بود، در صورتی که دوربین دوم این دستگاه 13 مگا پیکسلی یا 4 مگا پیکسلی مجهز به فناوری التراپیکسل همانند دوربینی که در اچ‌تی‌سی One M9 شاهد به‌کارگیری آن بودیم، می‌باشد.

HTC One E9 surfaces with a monstrous lens on the back

اچ‌تی‌سی One E9 دارای ابعاد 156.5 در 76.5 در 7.5 میلی‌متر می‌باشد و انرژی سخت‌افزار آن را قرار است یک باتری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپر ساعت تأمین نماید. پیش‌بینی می‌شود این پرچم‌دار اچ‌تی‌سی نیز به نسخه پنج سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری سنس 7 مجهز گردد و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان را داشته باشد.

اچ‌تی‌سی One E9 همچون One M9 قرار است در طیف وسیعی از رنگ‌بندی همچون نقره‌ای-طلایی، خاکستری تیره باروتی، صورتی-طلایی و طلایی به بازار عرضه گردد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.