هواوی P8 با وعده باتری شگفت‌انگیز از راه خواهد رسید

می‌دانیم که هواوی نیز مانند ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار خود را ماه آینده رونمایی کند. این شرکت چینی امروز تیزری با تأکید بر روی عمر شارژ باتری منتشر کرده که ممکن است نکات مخفی دیگری نیز در آن نهفته باشد.

0

Huawei-P8-teaserهواوی در نمایشگاه MWC 2015 گوشی پرچم‌داری معرفی نکرد و به جای آن ساعت هوشمند صفحه‌گرد خود را با نام Huawei Watch به نمایش گذاشت. می‌دانیم که پرچم‌دار آینده این شرکت با نام P8 و بدون پیشوند Ascend رونمایی خواهد شد و تاکنون نیز تصاویری از آن درز کرده است. اما تیزری که امروز منتشر شده است یک عدد 8 دیجیتالی را نشان می‌دهد که ظاهراً از ترکیب عدد 6 و یک باتری ایجاد شده است.

می‌توان گفت آیکن باتری پر به معنای عمر شارژ خارق‌العاده است اما عدد 6 چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؛ 6 روز عمر شارژ؟ با توجه به ضخامت کم گوشی و فناوری باتری کنونی این امر تقریباً غیرممکن خواهد بود. به‌هرحال از جمله مشخصات احتمالی درز شده پی 8 می‌توان به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی Full HD، بدنه سرامیکی، چیپست Kirin 930، سه گیگابایت رم و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی شبیه به Honor 6 Plus اشاره کرد.

به هر حال برای مشخص شدن اطلاعات بیشتر چاره‌ای جز منتظر ماندن تا بهار آینده نخواهیم داشت.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.