تماشا کنید: تبلت اکسپریا زد4 سونی برای تولید محتوا

اپل تبلت‌ها را پس از چندین سال با آی‌پد دوباره بر سر زبان‌ها انداخت اما آن را به یک وسیله برای مصرف محتوا تبدیل کرد و نه تولید آن. حالا سونی با ویدئوی تبلیغاتی جدید خود سعی دارد بگوید باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت اندرویدی دنیا نه‌تنها برای مصرف محتوا بلکه برای تولید آن نیز مناسب است.

0

سامسونگ چند سال پیش سعی کرد با عرضه تبلت گلکسی نوت 10 با قابلیت‌هایی مانند حالت چند پنجره‌ای و همچنین قلم S Pen اثبات کند که می‌توان از تبلت برای تولید محتوا مانند تایپ، ترجمه، نوشتن مقاله و طراحی نیز استفاده کرد. پس از آن مایکروسافت سعی کرد لپ‌تاپ‌ها را در شکل و شمایل تبلتی به نام سرفیس پرو عرضه کند و با کیبورد مخصوص آن کار تایپ را نیز آسان‌تر کند. حالا نوبت به سونی رسیده تا تبلت فوق باریک و سبک خود را با کیبورد مخصوصش تبلیغ کند.

Xperia Z4 Tablet چند روز پیش در نمایشگاه MWC 2015 معرفی شد و یک ویدئو تبلیغاتی نیز برای آن منتشر شد. اما ویدئوی جدید بر روی تولید محتوا و آفیس تأکید دارد.

اکسپریا زد 4 تبلت از صفحه‌نمایش 10.1 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، چیپست اسنپ‌دراگون 810 و دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد اما با این وجود تنها 6.1 میلی‌متر ضخامت و 395 گرم وزن دارد. کیبورد جدید بلوتوث این تبلت می‌تواند به شما برای تولید محتوا، نوشتن ایمیل‌ها، تایپ مطالب و یادداشت نویسی در Evernote کمک کند. حالا که سونی دیگر لپ‌تاپ تولید نمی‌کند با الهام از برند سابق خود وایو قصد دارد تبلت‌ها را جایگزین آن‌ها کند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.