سه عضو جدید به خانواده گلکسی آلفا می‌پیوندند: A6، A8 و A9

پس از این‌که گوشی‌گلکسی آلفای سامسومگ در نیمه پایانی سال 2014 به بازار عرضه شد، این شرکت متوجه شد که این گوشی می‌تواند جایگزین خوبی برای گوشی‌های میان‌رده‌ی پلاستیکی باشد و همین دلیل کافی بود تا خط تولید گوشی‌های گلکسیA که گلکسی‌های A3، A5  و A7 را در بر می‌گیرد راه‌اندازی شود.

0

حالا خبرهایی از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که سامسونگ نام‌های تجاری Galaxy A6، Galaxy A8 و Galaxy A9 را در اداره‌ی ثبت پتنت‌های تجاری آمریکا (USPTO) به ثبت رسانده است و این یعنی تصمیم دارد سه عضو تازه را به این خانواده وارد کند.

Galaxy-Alpha

با توجه به نام‌های به ثبت رسیده به نظر می‌رسد گلکسی‌ها، A8 و A9 نسبت به گلکسی A7 کمی قوی‌تر هستند و A6 جایی میان A5 و A7 قرار خواهد گرفت. البته این احتمال که سامسونگ با ثبت این نام‌ها تنها میخواسته اطمینان پیدا کند کسی جز او از این مارک‌های تجاری استفاده نکند را نمی‌شود نادیده گرفت اما هم‌چنان تمایل داریم باور کنیم که توانسته‌ایم به نمونه کارهای بعدی این شرکت نیم‌نگاهی داشته باشیم.

 phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.