درز تصاویر احتمالاً رسمی از جی 4 ال‌جی خبر از خمیده بودن این گوشی دارد

حالا که سامسونگ و اچ‌تی‌سی رقبای ال‌جی پرچم‌داران خود را معرفی کرده‌اند نوبت به ال‌جی رسیده تا G4 را روانه رقابت کند. به تازگی اولین تصویر رسمی احتمالی از این گوشی درز کرده که خبر از خمیده بودن آن شبیه به سری G Flex دارد.

0

سامسونگ در گلکسی اس 6 اج برای اولین بار از نمایشگر با لبه خمیده در دو طرف استفاده کرد که توجه بسیاری کاربران را به سمت خود معطوف کرد. از آن‌جایی که سری G Flex ال‌جی بازخوردهای خوبی از طرفداران و منتقدان داشته است ال‌جی به فکر افتاده که چرا از این ویژگی‌ها در G4 استفاده نکند؟ تصویر درز کرده اس @upleaks ظاهراً ترکیبی از G3 و G Flex ال‌جی است که ویژگی‌های هر دو را به همراه آورده است.

LG-G4-upleak

علاوه بر آن به نظر می‌رسد سنسور و لنز دوربین هم بزرگ‌تر شده و جنس دکمه پاور نیز تغییر کرده است. مکان دکمه‌های ولوم و پاور، فرستنده فروسرخ فوکوس لیزری، فلش‌ دوگانه و اسپیکر بدون تغییر باقی مانده و به نظر می‌رسد ال‌جی ظاهر برس خورده رنگ خاکستری را نیز حفظ کرده است. هرچند اگر جی4 نیز مانند جی فلکس قابلیت انعطاف داشته باشد احتمالاً از درب پشتی براق استفاده خواهد شد.

ابعاد گزارش شده برای پرچم‌دار آینده ال‌جی 148.9 در 76.5 در 9.9 میلی‌متر است و از جمله سایر مشخصات احتمالی آن می‌توان به چیپست اسنپ‌دراگون 810، اندروید آب‌نبات چوبی، دوربین 16 مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش QHD اشاره کرد. انتظار داریم ال‌جی پرچم‌دار خود را بهار سال آینده رونمایی کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.