آیا سونی حرف خود را پس می‌گیرد؟ / انتشار تصاویری از آپدیت اندروید 5 برای اکسپریا C3

تا پیش از این سونی به‌صورت تلویحی اعلام کرده بود که قصد دارد اندروید آب‌نبات‌چوبی را تنها برای سری Xperia Z عرضه کند و از سایر گوشی‌ها حتی نام نبرده از دریافت این بسته به‌روزرسانی محروم خواهند بود، اما برخلاف چیزی که کمپانی ژاپنی سونی ادعا کرده بود امروز تصاویری از اجرای اندروید آب‌نبات‌چوبی بر روی میان رده‌ای خارج از سری زد با نام اکسپریا C3 منتشر شد.

0

به نظر می‌رسد روند اظهار نظرهای خارج از هماهنگی مدیران سونی قرار نیست به این زودی‌ها به پایان رسد. همان‌طور که در جریان هستید سونی پیکچرز در سال گذشته و در هنگام تحدید هکرهای ناشناس به عدم اکران فیلم جنجال‌برانگیز مصاحبه، ابتدا اعلام کرد که روند نمایش این فیلم متوقف خواهد شد، اما در آستانه سال میلادی در چرخشی آشکار مجدد اعلام شد که مصاحبه در برخی سینماهای منتخب و بعضی شبکه‌های نمایش آنلاین از جمله گوگل پلی و Netflix اکران خواهد شد.

در همین رابطه چند روز پیش حساب رسمی سونی در توییتر کم‌کم به صاحبان گوشی‌هایی غیر از سری Xperia Z، اعلام کرد که آپدیت آب‌نبات‌چوبی منحصر به سری Z خواهد بود، اما برخلاف چیزی که اعلام گردید، امروز تصاویری از اجرای اندروید آب‌نبات‌چوبی بر روی  اکسپریا C3 به بیرون درز کرد. در هر حال تلفظ حرف “Z” و “C” به هیچ عنوان شبیه هم نمی‌باشد. عکس‌های لو رفته از دستگاه مذکور حکایت از اجرایِ اَندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی با شماره ساخت ۱۹٫۳٫A.0.222 دارند.

درز این تصاویر حاکی از آن است که سونی موبایل در نظر دارد بعد از انتشار به‌روزرسانی اَندروید ۵ برای کلیه محصولات خانواده Z، بعضی از گوشی‌های منتخب سال گذشته خود را نیز به اَندروید ۵ آب‌نبات‌چوبی به‌روز کند؛ اما اگر این چنین باشد، کاربران گوشی‌های مذکور باید مدت زمان زیادی را تا دریافت این بسته به‌روزرسانی صبر کنند. از سوی دیگر، ممکن است سونی موبایل در حال تست اَندروید ۵ لالی پاپ بر روی بعضی از محصولات میان رده خود باشد. اسکرین شات های درز کرده نشان از به کار گیری رابط کاربری منطبق با طراحی متریال اندروید 5 در قسمت اعلانیه ها و منوی برنامه‌ها دارد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.