گزارش: سامسونگ با پیش‌فروش 20 میلیون دستگاه گلکسی اس 6 رکوردشکنی کرده است

چه‌کسی بود گفت سامسونگ بیهوده تقلا می‌کند؟ طراحی مجدد پرچم‌دار جدید این شرکت درست همان چیزی از آب درآمده که همه می‌خواهند و بر اساس اخبار رسیده از کره 20 میلیون پیش‌فروش برای هر دو گوشی گلکسی‌اس6 و گلکسی‌اس‌اج به ثبت رسیده است. با تفکیک سفارش‌ها مشخص شد 15میلیون برای گلکسی‌اس6 و 5 میلیون برای مدل منحنی با لبههای گرد بوده است.

0

سفارش بیست میلیون دستگاه برای سامسونگ یک رکورد بر جای می‌گذارد. این آمار از جانب یک مدیران پیشگام در یکی از اپراتورهای بزرگ وایرلس که تمایلی به افشای نام ندارد گذارش شده است. وی گفت که او نسبت به هر دو دستگاه بسیار خوش‌بین بوده است. یک هفته پیش در بارسلون بود که از آن‌ها رونمایی شد و انتظار می‌رود که در ماه آینده به بازار عرضه شوند.

رییس بخش سامسونگ الکترونیکز موبایل آقای Shin Jong-kyun گفت، تقاضا برای هر دو دستگاه جدید نسبت به گلکسی‌اس5 بهتر بوده است. وی افزود: “صادقانه بگویم، پیش سفارش هر دو مدل از جانب مشتریان اصلی‌مان واقعن بزرگ است”. این واکنش نسبی مردم نسبت به مدل سال گذشته بودکه سامسونگ را به سمت طراحی مجدد گوشی پرچم‌دارش سوق داد.

کشمکش‌های سال گذشته با گلکسی‌اس5 با بازگشت هر چه قوی‌تر اپل تشدید شد. نمایشگر بزرگ آیفون6 و آیفون6پلاس به اپل کمک کرد رکورد 74.5 میلیون فروش در سه ماهه‌ی آخر 2014 را به ثبت برساند. اگر آمار ارائه شده برای اس6 و اس6‌اج بینقص باشد پس باید بگوییم سامسونگ به میدان بازگشته است.

 PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.