انتشار تصاویر دیگری از اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس

همانطور که پیشتر هم اعلام کردیم، اچ‌تی‌سی قصد دارد در هفته های آینده از برادر بزرگتر M9 که با نام اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس شناخته می شود رونمایی کند، در همین راستا امروز تصاویر دیگری از این محصول در یک شبکه اجتماعی چینی به نام Weibo منتشر گردید که وجود دوربین دوگانه را تایید می کند.

1

در نگاه اول به تصاویر منتسَب به اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس، شباهت‌هایی به عکس‌‌های اچ‌تی‌سی وان M9 که همین چند روز پیش در فارنت منتشر شد، دارد؛ اما اگر با دقت نگاه کنیم در تصویر اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس، خبری از اسپیکرهای معروف BoomSound نیست، اما دکمه Home و اسکنر اثر انگشت در این تصویر به وضوح دیده‌ می‌شود.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images (2)

به گفته لو دهنده معروف Leaks در تویتر، اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن بالای 1440 در 2560 پیکسل مجهز خواهد شد و در سینه برخلاف اچ‌تی‌سی وان M9 میزبان پردازنده هشت هسته‌ای  MT6795 مدیاتک که بر روی فرکانس 2 گیگاهرتز تنظیم شده خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم،32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و دوربین دوگانه 16 التراپیکسلی اشاره کرد.

البته شایعاتی نیز در رابطه با تولید نسخه‌ای از این پرچم‌دار با بهره بردن از پردازنده اسنپ‌دراگون 810 به گوش می‌رسد که قرار است در کشورهای غربی عرضه شود. از آنجا که تصاویر درز کرده نمونه نهایی اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس را نمایش می‌دهند، می‌توان انتظار معرفی آن را در طی هفته آینده داشت.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    با این که اچ تی سی رو قبول دارم ولی اون دکمه ی سامسونگ چیه ؟؟؟؟؟ :|
    حالم به هم خورد