آیا گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج از مشکل لمس صفحه نمایش رنج می برند؟

مجله کره‌ای Asia Today در مطلب جدیدی از احتمال وجود مشکل در کنترلر صفحه‌نمایش لمسی گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ خبر داده است.

0

در نمایشگاه MWC، خبرنگاران از آزمایش TSP Grid Mode که بر ر روی صفحه‌نمایش گوشی هوشمند اجرا شده و شبکه‌ای را برای آزمایش ورودی‌های لمسی ایجاد می‌کند بهره بردند.

با استفاده از این روش می‌توان از کارکرد درست همه قسمت‌های صفحه‌نمایش اطمینان یافت. در اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ با اجرای کد #7353#* می‌توان به این منو دسترسی داشت.

در هر دو گوشی اس 6 و اس 6 اج دستگاه‌های یادشده توانایی ثبت ورودی در قسمت کناری حاشیه صفحه‌نمایش را نداشتند. این مشکل به‌ویژه در اس 6 که از نوار بدون لمس با ابعاد بزرگ‌تری بهره می‌برد، مشهودتر است. البته باید و منتظر بود و دید آیا این مشکل در دستگاه‌های عرضه‌شده به بازار نیز وجود دارد یاخیر؟!

Samsung-Galaxy-S6-and-S6-edge-touchscreen-issues2

این احتمال وجود دارد که برای کاهش احتمال لمس تصادفی حاشیه‌های صفحه‌نمایش، سامسونگ عمدا از این روش بهره برده باشد. این مشکل در برنامه‌ها و بازی‌هایی که نیاز به لمس صفحه‌نمایش در همه قسمت‌ها دارند می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد. خوشبختانه و با توجه به عدم عرضه این دو گوشی به بازار، سامسونگ در صورت وجود مشکل نیز می‌تواند معایب دستگاه‌های خود را پیش از حضور در بازار برطرف کند.

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.