تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی اچ‌تی‌سی برای One M9

HTC در روز پنجشنبه دو ویدیو را در رسانه‌های اجتماعی ارسال کرد. این دو ویدیو مربوط به معرفی گوشی هوشمند پرچمدار جدید این شرکت یعنی HTC One M9، توسط مدیرعامل آن Peter chou در یکشنبه گذشته است.

0

اولین ویدیو تولد HTC One M9 را نشان می‌دهد. فلزی در آسمان که تغییر شکل پیدا کرده و به پرچم‌دار جدید HTC تبدیل می‌شود. خیلی زود اسپیکرهای BoomSound در کنار دکمه‌های کنترل صدا و دکمه‌ی پاور که جای آن عوض شده دیده می‌شود. در آخر می‌توان HTC One M9 را با تمام شکوه و جلالش دید.

ویدیوی دوم با صدای بازیگر مشهور Robert Downey Jr ضبط شده. شاید اگر بدانید HTC به وی 12 میلیون دلار برای کار در این تبلیغ پرداخت کرده از هرجهت احمقانه باشد. تنها چیزی که به ذهنمان می‌رسد این است که HTC به خاطر این 12 میلیون دلاری که به Downey پرداخت کرده چند تبلیغ دیگر لازم داشته و با این روش می‌خواسته ارزش پولش را بگیرد.

این ویدیو افراد مختلفی را در سرتاسر جهان نشان می‌دهد که از HTC One M9 استفاده می‌کنند و در آخر Downey نشان داده می‌شود که می‌گوید ̎ما همه یکی هستیم.̎

شاید این ویدیوها برای موقعیتی که استفاده می‌شدند خیلی هم خوب بودند اما به خاطر HTC هم که شده بیایید امیدوار باشیم در تبلیغات تلویزیونی اصلی، بیشتر بر ویژگی‌های گوشی تمرکز کنند.

در تبلیغ سال گذشته‌ی HTC One M8، بازیگر معروف Gary Oldman در گفت‌وگو با مصرف‌کنندگان دقیقاً از کلمات Blah Blah Blah استفاده کرد (به معنی بی‌اهمیت بودن چیزهایی که می‌خواسته بگوید) اگر اچ‌تی‌سی می‌خواهد جی4 ال‌جی، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را کنار بزند باید تبلیغات به‌یادماندنی بسازد که به مردم، ویژگی‌های خود گوشی را معرفی کند.

 Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.