تصویر جعبه اولین گوشی وایو به همراه مشخصات آن آشکار شد

ماه گذشته شاهد خبرهایی مبنی بر گوشی‌ هوشمندی منتسب به شرکت وایو بودیم؛ مدل این گوشی که VA-10J نام دارد آذرماه گذشته توسط مقامات ژاپنی تایید شده بود و امروز شاهد اولین تصویر از جعبه این گوشی بودیم.

0

گوشی وایو VA-10J را نمی‌توان در رده محصولات تراز اول قرار داد. شرکت وایو برای گوشی‌هوشمند خود صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 720p را درکنار پردازنده ۴۱۰ اسنپ‌دراگون با چهار هسته به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت عقب و ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو در نظر گرفته است.

vaio phone

این گوشی از ۲ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی اطلاعات بهره گرفته است و اندروید نسخه ۵.۰ نقش سیستم‌عامل را در این محصول ایفا می‌کند. مقامات شرکت وایو، جعبه محصول جدید خود را به نمایش‌ گذاشتند اما متاسفانه تاکنون تصویری از این گوشی منتشر نشده است.

اگر از طرفداران برند وایو بوده‌ باشید، احتمالاً خبر فروش این برند از جانب سونی را حدود یک‌سال پیش شنیده‌اید. از آن زمان به بعد، وایو به شرکتی مستقل تبدیل شده است.

احتمال می‌دهیم اولین گوشی هوشمند وایو به صورت انحصاری در ژاپن عرضه شود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.