جی 4 ال‌جی احتمالاً به حسگر اثر انگشت مجهز خواهد شد

حال که پرچم‌داران 2015 سامسونگ و اچ‎تی‌سی پا به عرصه رقابت بازار گوشی‌های هوشمند نهادند، نوبت به شروع شایعات و درز مشخصات احتمالی ال‌جی جی 4 می‌رسد در تازه‌ترین خبر، اعلام گردیده که نسل بعدی پرچم‌دار ال‌جی احتمالاً به حسگر اثرانگشت مجهز خواهد شد.

0

بر اساس شایعات جدید، ال‌جی در پی استفاده از حسگر اثرانگشت در پرچم‌دار جی 4 می‌باشد. به گفته منابع آگاه این کمپانی کره‌ای از زمان معرفی آیفون 5s به دنبال بهترین فناوری موجود در این حوضه بوده و قرار است نتیجه این تحقیقات در  ال‌جی جی 4 خودنمایی کند.

چندی پیش سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج که هر دو از سنسور اثرانگشت و سرویس نوآورانه جدید پرداخت سامسونگ یا همان Samsung Pay بهره می‌برند پرده برداشت؛ بعد از آن نیز کوالکام اعلام کرد که نوع جدیدی را از حسگر اثرانگشت را  با استفاده از اسکن سه‌بعدی و همان سرعت و امنیت تاچ آی‌دی اپل را طراحی کرده است.

در پی رویدادها اخیر، پیش‌بینی می‌شود ال‌جی نیز وارد عرصه رقابت در حوضه استفاده از حسگر اثرانگشت و پرداخت موبایلی شود . منابع کره جنوبی گزارش داده‌اند که ال‌جی تاریخ و زمان معرفی پرچم‌دار بعدی خود را تغییر داده است تا اسکنر اثرانگشتی را بر روی قاپ پشتی ال‌جی جی4 تعبیه کند. بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود، ال‌جی در بهار سال آینده از نسل بعدی خانواده جی رونمایی کند.

  gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.