گلکسی اس 6 اج عنوان بهترین گوشی جدید MWC 2015 را از آن خود کرد

گوشی‌های جدید زیادی در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شدند. از دوگانه‌های گلکسی اس 6 گرفته تا وان ام9 اچ‌تی‌سی و لومیاهای جدید مایکروسافت. حالا که این نمایشگاه رو به اتمام است GSMA برگزار کننده آن Galaxy S6 Edge سامسونگ را به عنوان گوشی برتر انتخاب کرده است.

1

با وجود معرفی گوشی‌هایی از هواوی، ZTE، مایکروسافت و سونی می‌توان گفت پرچم‌داران سامسونگ و اچ‌تی‌سی ستارگان نمایش بودند و در این میان گلکسی اس 6 اج عنوان بهترین را از آن خود کرده است. Galaxy S6 Edge علاوه بر طراحی جدید فلزی-شیشه‌ای سامسونگ انحنایی در دو طرف صفحه‌نمایش دارد که ویژگی‌های مفیدی را نیز با خود به همراه می‌آورد. حافظه فوق سریع، دوربین قدرتمند و صفحه‌نمایش عالی نیز از جمله امتیازات سامسونگ برای دستیابی به این عنوان بوده‌اند.

Galaxy-S6-Edge-Camera

GSMA همچنین چند روز پیش جی3 ال‌جی و آیفون 6 اپل را نیز به عنوان بهترین گوشی‌های سال 2014 انتخاب کرد و سال گذشته Gear Fit سامسونگ نیز جایزه‌ای را دریافت کرده بود. اگر می‌خواهید لیست کامل بهترین‌های 2014 را هم ببینید به این صفحه سری بزنید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دکترمحمدامین هوفیانی می‌گوید

    خیلی عالی است دست شمادردنکند