پادشاه دزدها؛ بازی جدید از سازنده “طناب را ببر” حالا در گوگل پلی

استودیو بازی‌سازی موبایلی ZeptoLab تاکنون دو بازی بسیار محبوب عرضه کرده است: طناب را ببر یا همان Cut the Rope و دیگری Pudding Monsters. حالا نوبت به بازی کاملاً جدید و آنلاینی به نام پادشاه دزدها یا King of Thieves رسیده است.

0

سبک این بازی کاملاً با دو بازی قبلی متفاوت است و در این بازی ترکیبی از حالت تک‌نفره و همچنین آنلاین را شاهد خواهید بود. شما در نقش یک دزد باید از موانع با موفقیت عبور کنید و به صندوقچه حریف دست پیدا کنید. بازی جایی جالب‌تر می‌شود که شما قادر خواهید بود شبیه به بازی Clash of Clans به قلعه دوستانتان نیز حمله کرده و در صورت موفقیت در باز کردن قفل شانس خود را برای دزدیدن طلاها و جواهرات آن‌ها آزمایش کنید؛ بازی همچنین سیستمی برای یافتن خودکار حریف نیز در خود جای داده است.

در بازی 80 مرحله تک‌نفره وجود دارد اما به لطف حالت آنلاین هیچ‌گاه از بازی خسته نخواهید شد و دائماً مشغول طراحی و ارتقای تله‌ها و قفل و همچنین آپگرید جواهرات خود هستید. با آپگرید شدن جواهرات می‌توانید نیروهای خاصی برای گذر از موانع دشمن به دست بیاورید و یا طلای کسب شده خود را افزایش دهید. همچنین با افزایش ارزش جواهرات رتبه شما در دنیا افزایش می‌یابد و نه‌تنها جوایز مختلفی از این راه کسب می‌کنید بلکه می‌توانید به گروه‌‌ها یا کلن‌ها مختلف بپیوندید.

این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی برای اندروید و همچنین اپ‌استور برای iOS عرضه شده است. هرچند اگر می‌خواهید در بازی سریع‌تر پیش‌رفت کنید باید دست به دامان خریدهای داخل برنامه‌ای شوید.

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.