آی‌پد پرو با پورت USB 3، شارژ سریع و کیبورد مخصوص رونمایی می‌شود

وال‌ استریت ژورنال اخبار جدیدی از ساخت آی‌پد پرو منتشر کرد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، صفحه‌نمایش آی‌پد پرو ابعادی معادل ۱۲.۹ اینچ دارد و با این حساب بزرگترین تبلت اپل می‌باشد،‌از طرف دیگر گفته شده که تاریخ عرضه این تبلت به پاییز موکول شده است.

0

به غیر از این موارد، نکات جالب دیگری نیز در خصوص آی پد پرو منتشر شده است، بر اساس این گزارشات، ای‌پد پرو به پورت USB 3.0 مجهز خواهد بود، این امر باعث می‌شود اطلاعات بین تبلت‌ و سایر دستگاه‌ها با سرعت بیشتری سینک شود. از طرف دیگر اپل برنامه‌هایی برای سرعت شارژ آی‌پد خود در نظر دارد اما هنوز مشخص نیست که این فناوری در آ‌ی‌پد پرو به خدمت گرفته شود.

iPad-Pro-Size

گفته می‌شود که دارندگان آ‌ی‌پد پرو قادر هستند تا از صفحه‌کلید و موس مخصوص به این دستگاه استفاده کنند، در گذشته نیز شایع شده بود که اپل قلم استایلوسی را برای آی‌پد طراحی کرده است. اگر این اخبار صحت داشته باشد، با یک تبلت تمام عیار و کاملاً حرفه‌ای سر و کار خواهیم داشت.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.