تماشا کنید: ویدئوهای رسمی سامسونگ برای نمایش ویژگی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج

گلکسی اس 6 و اس 6 اج بدون شک از جذاب‌ترین گوشی‌های کنگره جهانی موبایل بارسلونا بودند که ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید را هم به همراه آورده‌اند. سامسونگ به تازگی ویدئوی Hands-On رسمی خود را برای این دو گوشی در سه بخش طراحی، سخت‌افزار و دوربین آماده کرده که تماشای آن را به کاربران علاقمند توصیه می‌کنیم.

0

در بخش طراحی سامسونگ روی ترکیب شیشه و فلز تمرکز دارد و ویژگی‌های جدید لبه خمیده در S6 Edge را معرفی می‌کند. سامسونگ همچنین در طعنه‌ای به سامسونگ می‌گوید آلومینیم به کار رفته در ساختار گلکسی اس 6 در صنعت هواپیما سازی استفاده شده و اصولاً خم نمی‌شود! اسپیکرها با آمپلی‌فایر بهبود پیدا کرده‌اند و صفحه‌نمایش نیز با وضوح QHD به بیشترین تراکم پیکسلی در میان کل گوشی‌های هوشمند دست پیدا کرده است. در پایان ویدئوها کاورهای جدید گلکسی‌های جدید نشان داده می شود که می‌توانید از برخی از آن‌ها به عنوان آینه نیز استفاده کنید!

در بخش سخت‌افزار سامسونگ یک‌بار دیگر می‌گوید که اولین گوشی‌های با فناوری ساخت چیپست 14 نانومتری را تولید کرده و حافظه فوق‌سریع UFS 2.0 نیز سرعت فوق‌العاده‌ای چه در اپلیکیشن‌ها و چه بازی‌ها فراهم خواهد کرد؛ همچنین روشن شدن گلکسی اس 6 تا حالت آماده به کار نیز تنها 7 ثانیه به طول می‌انجامد. در اپلیکیشنی به نام Smart Manager می‌توانید سلامت باتری، ظرفیت خالی رم و حافظه و همچنین سرویس امنیتی KNOX را ببینید و به لطف شارژ فوق سریع با 10 دقیقه شارژ می‌توانید 4 ساعت انرژی در اختیار داشته باشید. حالت ذخیره انرژی Ultra Power Saving نیز از گلکسی اس 5 به ارث آورده شده است. در ادامه ویدئو شارژ بی‌سیم، پاوربانک‌های سامسونگ و سیستم پرداخت موبایلی Samsung Pay نیز به نمایش درمی‌آید.

در بخش دوربین سامسونگ دوربین‌های 16 مگاپیکسلی F/1.9 در پشت و 5 مگاپیکسلی F/1.9 را در جلو معرفی می‌کند. قابلیت فوکوس دنبال کننده می‌تواند فوکوس را روی سوژه‌های متحرک نیز ثابت نگه‌دارد و با فناوری Phase Detection سرعت فوکوس نیز فوق‌العاده است. با دوبار لمس دکمه Home اپلیکیشن دوربین تنها در 0.7 ثانیه اجرا خواهد شد و همچنین در حالت Pro می‌توانید تنظیمات حرفه‌ای را تغییر دهید و به صورت یک حالت خاص ذخیره کنید. از جمله ویژگی‌های جدید دیگر می‌توان به حالت سریع و آهسته 8 برابر در فیلم‌برداری و البته HDR برای دوربین جلو اشاره کرد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.