کروم اندروید پشتیبانی از بستنی ساندویچی را متوقف خواهد کرد

از قرار معلوم مِهر اندروید بستنی ساندویچی از دل توسعه دهندگان کروم رفته است و نسخه‌های جدید مرورگر کروم برای اندروید نسخه ۴.۰ دیگر منتشر نخواهد شد.

0

تیم توسعه‌دهنده مرورگر متن باز کرومیوم رسماً اعلام کرد که مرورگر کروم برای اندروید از نسخه ۴۲ به بعد دیگر اندروید ۴.۰ را پشتیبانی نمی کند. برنامه‌‌نویسان این تیم معتقد هستند که اجرای امکانات جدید بر روی بستر قدیمی اندروید ۴.۰ زمان زیادی می‌گیرد و جلوی توسعه کروم را در آینده می‌گیرد.

این تصمیم زیاد هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد چرا که اندروید بستنی ساندویچی در سال گذشته ۳۰ درصد از کاربران خود را از دست داده‌ است. با این حساب پس از نسخه کروم ۴۲ دیگر کاربران اندروید بستنی ساندویچی نسخه ۴.۰ و ۴.۰.۴ آپدیت جدیدی را دریافت نخواهند کرد.
لازم به ذکر است که کاربران اندروید بستنی ساندویچی همچنان به کروم دسترسی خواهند داشت و تنها از آپدیت‌های جدید محروم می‌شوند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.