سامسونگ این ۲۰ اپلیکیشن را به خریداران گلکسی اس ۶ هدیه می‌دهد

سامسونگ چندی پیش از گوشی هوشمند گلکسی اس 6 با ارتقا سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسبت به نسل قبلی این محصول در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. پرچم‌دار جدید سامسونگ از نسخه جدید رابط کاربری تاچ‌ویز بهره می‌برد و به برخی نرم‌افزارهای کاربردی مایکروسافت از جمله اسکایپ، وان درایو و وان نوت تجهیز شده است.

0

بر اساس اعلام کمپانی کره‌ای سامسونگ، خریداران گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در کنار دریافت بیمه‌نامه و لوازم جانبی تعبیه شده، از حق استفاده نسخه پریمیوم برخی اپلیکیشن های کاربردی نیز فیض خواهند برد؛ این برنامه‌ها عبارت‌اند از:

  1. VSCO
  2. Magisto
  3. Pac-Man Friends
  4. The Hobbit: Kingdoms
  5. Dragons of Atlantis: Heirs
  6. NYTimes
  7. The Economist
  8. Kindle for Samsung
  9. Audible
  10. Workout Trainer
  11. Endomondo
  12. Uber
  13. Keepy
  14. PayPal
  15. Life360
  16. LastPass
  17. Shazam
  18. Fleksy
  19. Evernote
  20. Pocket
  21. Parallels Access
  22. Hancom Office

هرچند در برخی از نسخه‌ رایگان و پولی برنامه‌های فوق تفاوت محسوسی مشاهده نمی‌شود، اما بدون شک این اقدام سامسونگ در راستای قدردانی از حمایت‌کنندگان محصولات این کمپانی در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

بر اساس اعلام سامسونگ پرچم‌دار جدید این شرکت قرار است از تاریخ ۲۱ فروردین سال آینده در بازار امریکا قابل خرید باشد، اما متأسفانه تا به این لحظه تاریخ عرضه و قیمت مشخصی در رابطه با عرضه گلکسی اس 6 در دیگر کشورها اعلام نشده است.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.