PayPal برای رقابت با Apple Pay سرویس خرید موبایلی Paydiant را می‌خرد

پس از Apple Pay ظاهراً تمامی شرکت‌ها به فکر ایجاد سرویس پرداخت موبایلی خود شده‌اند. حالا که سامسونگ Samsung Pay را رسماً معرفی کرده و شایعاتی نیز در مورد Android Pay گوگل شنیده می‌شود شرکت مشهور PayPal نیز با خرید Paydiant به فکر راه‌اندازی سرویس موبایلی خود افتاده است.

0

Paydiant توسعه‌دهنده سرویس کیف پول موبایلی محبوبی است که در اپلیکیشن‌های Subway و Capital One و همچنین سرویس CurrentC به کار گرفته شده است. PayPal با نفوذی که دارد و با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی مانند Walmart، Target و Sears قصد دارد پا به عرصه رقابت با Apple Pay بگذارد. طبق گزارش‌های اخیر این شرکت حدود 280 میلیون دلار بابت Paydiant پول پرداخت کرده است.

فناوری Paydiant به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا پرداخت‌های موبایلی و کارت‌های الکترونیکی را در اپلیکیشن‌های خود فعال کنند. به این ترتیب به فروشگاه‌ها بستگی دارد که سریس مورد علاقه خود را انتخاب کنند و ویژگی‌های پرداخت موبایلی را از طریق NFC و یا بارکدهای QR فعال کنند.

حالا علاوه بر Google Wallet، Apple Pay و Samsung Pay فروشگاه‌ها گزینه دیگری نیز برای پرداخت موبایلی در اختیار خواهند داشت که برای آن‌ها به صرفه‌تر نیز خواهد بود. از آن‌جایی که PayPal نفوذ بالاتر و تجربه بیشتری دارد کار برای اپل، سامسونگ و گوگل در عرصه پرداخت موبایلی دشوارتر خواهد شد . گفته می‌شود این خرید قرار است ابتدای سال آینده نهایی شود و حالا که پی‌پال کارت‌خوان جدید خود با فناوری NFC را معرفی کرده است به نظر می‌رسد این شرکت خیلی سریع سرویس موبایلی خود را فعال خواهد کرد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.