اپل نسخه آزمایشی OS X Yosemite 10.10.3 با اپلیکیشن تصاویر را بصورت عمومی عرضه کرد

اپل دیروز نسخه آزمایشی دوم OS X Yosemite 10.10.3 را برای افرادی که اکانت توسعه دهنده خود را فعال کرده اند، با  جایگزین شدن نرم‌افزار Photos بجای iPhoto منتشر کرد.

0

پس از دو هفته از انتشار اولین نسخه آزمایشی OS X 10.10.3، دیروز دومین نسخه از آن برای توسعه‌دهندگان ارائه شد. این نسخه بتا با شماره ساخت 14D87h، از طریق فروشگاه مک و مرکز توسعه‌دهندگان اپل قابل دریافت است. در این نسخه برنامه Photos بهبود‌هایی داشته است و به پایداری بیشتری دست پیدا کرده، اما این تمام تغییرات نیست.

در این نسخه همانند iOS 8.3 Beta 2، قسمت Emoji نیز تغییراتی داشته است و شکلک‌های جدید و متنوعی به آن اضافه شده است، همچون iOS 8.3 در این نسخه OS X نیز Emoji های بیشتر، پرچم‌های جدید و به‌روزرسانی شدن اموجی‌های آیفون، آی‌مک و ساعت اپل صورت گرفته است.

اپلیکیشن Photos قادر است تصاویر شما را به‌صورت خودکار سازمان‌دهی کند و با ابزارهای قدرتمندی را در ویرایش آنان در اختیارتان قرار دهد. همچنین شما می‌توانید به‌وسیله سرویس iCloud Photo Library، تمامی عکس‌ها و ویدیوهای خود را در فضای ذخیره سازی ابری اپل قرار دهید تا در هر نقطه‌ای از جهان به آنان دسترسی پیدا کنید.

  macrumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.