این عینک شرکت AVG از شما در برابر دوربین‌های امنیتی تشخیص چهره محافظت می‌کند

مطمئنا شما هم مانند من از اینکه تمام دوربین‌های امنیتی موجود در مراکز عمومی بتوانند چهره دقیقی از شما ترسیم کنند و با نرم‌افزارهای امنیتی موجود بلافاصله هویت شما را شناسایی کنند حتی اگر هیچ جرمی مرتکب نشده باشید و هراسی از تشخیص هویت خود نداشته باشید چیز چندان خوشایندی نیست!

0

حالا چاره چیست؟! یک جفت عینک “خصوصی” از کمپانی نرم‌افزارهای امنیتی AVG خریداری کنید. این عینک چهره‌تان را نامرئی نمی‌کند اما این شرکت مدعی است با زدن این عینک، تکنولوژی‌های به کار رفته در نرم‌افزارهای تشخیص چهره قادر به شناسایی شما نخواهند بود.

invisiblejamesmwc

شرکت AVG از ال‌ای‌دی‌های مادون قرمز در این گجت استفاده کرده که به هنگام عکس‌برداری اختلالاتی ایجاد می‌کند. انعکاس نورهایی در اطراف چشم و بینی شما در عکس برای جلوگیری از تشخیص چهره‌تان کافی‌است. این عینک مدلی اولیه و آزمایشی است کَما اینکه نتایج عکس‌برداری با گوشی آیفون، نکسوس و DSRL همانطور که در تصاویر بالا و پایین می‌بینید متفاوت بوده است.

اگر به اینکه هویت خود را پنهان نگه دارید محتاجید و همین حالا به شدت در حال بالا و پائین کردن سایت شرکت AVG هستید در کمال تاسف باید بگویم که این شرکت به این زودی‌ها محصول‌اش را عرضه نمی‌کند و حالا حالاها باید منتظر بمانید!

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.