رونمایی از اپلیکیشن مسواک بلوتوثی Oral B در MWC 2015

مسواک هوشمند Oral-B PRO 7000 قبل از این در اروپا به فروش گذاشته شده بود و از قرار معلوم فروش خوب این محصول، پای آنرا به آمریکا باز کرده است.

0

حالا این شرکت در جریان کنگره جهانی موبایل در بارسلون اپلیکیشن موبایل این مسواک هوشمند را رونمایی کرده است . این اپلیکیشن سازگار با اندروید و iOS ارتباط این مسواک را با گوشی از طریق بلوتوث میسر می‌سازد و دقیقاً قسمت‌هایی از دندان‌ها را که باید مسواک زده شوند مشخص می‌کند و باعث می‌شود تمام دندان‌ها به یک اندازه مسواک زده شوند.

oral-b-7000-bluetooth-smartseries-toothbrush-app

جالب اینجاست که مسواک هوشمند Oral-B اشکالاتی را که در حین مسواک زدن پیش‌ می‌آید را نیز گوشزد می‌کند. برای مثال اگر با مسواک فشاری بر لثه‌ها وارد شود، اپلیکیشن‌ نصب شده بر روی گوشی هوشمند و دسته مسواک هر دو به رنگ سفید در می‌آیند. از طرف دیگر اگر مدت زمان مسواک زدن کمتر از دو دقیقه باشد، به کاربر هشدار داده می‌شود تا دفعه‌ بعد همان زمان استاندارد ۲ دقیقه را برای مسواک زدن اختصاص دهد.

شرکت Oral B فکر همه جای کار را کرده است و گزارش نحوه مسواک زدن که توسط اپلیکیشن‌ نصب شده بر روی گوشی هوشمند تهیه شده است، به دندانپزشکان کمک می‌کند تا قسمت مناسبی از دندان‌ها که نیاز به مسواک زدن بیشتری دارد را به راحتی مشخص کنند. مکانیزمی شبیه به تشویق در بازی‌های کامپیوتری نیز در اپلیکیشن‌ این مسواک هوشمند تعبیه شده است تا نحوه مسواک زدن ارزش بندی شود.

انتظار می‌رود مسواک هوشمند Oral-B تا اواسط فروردین آینده در فروشگاه‌های آمریکا با قیمت ۲۱۹ دلار به فروش برسد.

news-medical

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.