گلکسی اس 6 سامسونگ دارای مدل دو سیم کارته خواهد بود

گلکسی اس 6 سامسونگ شب گذشته پس از ماه‌ها انتظار رونمایی شد و با طراحی جدید و عملکرد عالی انتظار علاقمندان را می‌کشد. اما در بازارهای آسیایی و البته ایران نسخه دوسیم‌کارته گوشی‌ها طرفداران و کاربران خاص خود را دارد و گفته می‌شود Galaxy S6 نیز نسخه‌ای دوسیم‌کارته خواهد داشت.

0

بر اساس یک گزارش گلکسی اس6 در یک نسخه دو سیم‌کارته در راه بازار فیلیپین است و اگر سامسونگ چنین نسخه‌ای را برای این کشور عرضه کند به نظر می‌رسد تصمیم دارد تا حداقل برای سایر نقاط آسیا نیز این نسخه را عرضه کند.

نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی گلکسی اس 6 در دو رنگ مشکی و سفید قرار است از ماه آینده وارد بازار شوند و پس از آن نسخه دو سیم‌کارته، 128 گیگابایتی و رنگ‌های طلایی و آبی نیز به مرور زمان پا به بازار خواهند گذاشت. از جمله مشخصات پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌توان به صفحه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با وضوح QHD، پردازنده 64 بیتی اکسینوس 7420، پردازنده گرافیکی Mali-T760، سه گیگابایت رم، دوربین 16 مگاپیکسلی آیزوسل، 5 مگاپیکسلی سلفی، حافظه فوق سریع UFS 2.0 و اندروید 5.0.2 اشاره کرد.

در مورد نسخه دو سیم‌کارته Galaxy S6 Edge هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.