مقایسه عمر شارژ باتری: گلکسی اس 6 در برابر آیفون 6 و آیفون 6 پلاس

یکی از ملاک‌هایی که برای بسیاری کاربران در انتخاب گوشی تأثیرگذار است عمر شارژ باتری می‌باشد. حالا که گلکسی اس6 به عنوان رقیبی برای آیفون 6 معرفی شده است خوب است که مقایسه‌ای بین عمر شارژ این دو پرچم‌دار داشته باشیم.

0

باتری سامسونگ گلکسی‌اس6 نسبت به باتری سری قبل خود کوچک‌تر است: باتری سلولی 2/550 میلی‌آمپر ساعت جایگزین باتری 2800mAh گلکسی اس5 شده اما در عوض دستگاهی باریک‌تر و سبک‌تر نیز داریم.

سامسونگ مدعی است مدیریت شارژ باتری گلکسی‌اس6 دست کمی از مدل قبلی‌اش ندارد، پردازنده‌ا‌ی کارآمدتر دارد و سیستم عامل اندروید 5 آبنبات چوبی بهتر شده است.

سوال این است، طول عمر باتری گلکسی‌اس6 در مقایسه با بزرگترین رقبای‌اش آیفون6 و آیفون6 پلاس اپل چگونه است؟ خوشبختانه هر دو کمپانی جزئیات و خصوصیات رسمی از طول عمر باتری دستگاه‌هاشان در استفاده از وای‌فای، ال‌تی‌ای ، پخش ویدیو و موزیک را در اختیارمان قرار داده‌اند.

گلکسی‌اس6 سامسونگ با اندکی بهبود در تمامی این زمینه‌ها نسبت به آیفون6 بهتر است اما در مقایسه‌ با آیفون6 پلاس که عمر باتری بسیار پایداری‌ دارد ضعیف‌تر می‌باشد.

طول عمر باتری سه گوشی گلکسی‌اس6، آیفون6 و آیفون6 پلاس در جدول زیر مقایسه شده است.

GS6-iPhone-6-battery-life

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.