گوگل پلاس رسماً به دو بخش Photos و Streams تقسیم می‌شود

درحالی‌که فضا پر از خبرهای هیجان‌انگیز نمایشگاه MWC 2015 بارسلوناست گوگل رسماً اعلام کرد که شبکه اجتماعی نه‌چندان موفق گوگل پلاس قرار است به دو بخش جداگانه Streams و Photos تقسیم شود.

0

“بردلی هوروویتز” مدیر ارشد بخش گوگل پلاس امروز در این شبکه اجتماعی اعلام کرد که Google Plus قرار است به دو بخش جداگانه تقسیم شود: بخش تصاویر از این شبکه جدا شده و Photos نام می‌گیرد و بخش توییتر شکل آن نیز تحت عنوان Streams فعالیت خواهد کرد. به این ترتیب هوروویتز مدیر این دو سرویس گوگلی خواهد بود اما این تغییر نام ممکن است در آینده به معنای تعطیلی کامل و یا تغییر کاربری گوگل پلاس باشد؛ هرچند که گوگل هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است.

hangouts-gv-5

ساندار پیچای مدیر ارشد سرویس‌ها و محصولات گوگل هفته گذشته در گفتگویی با Forbes اعلام کرده بود که گوگل قصد دارد در آینده بخش ارتباطات، استریم و تصاویر گوگل پلاس را به سه بخش متفاوت تقسیم کند. به این ترتیب هنوز مشخص نیست که چه بر سر بخش ارتباطات گوگل پلاس یعنی همان Hangouts خواهد آمد.

سه ماه پیش هوروویتز در گفتگویی اعلام کرده بود که Hangouts سرویسی بسیار گسترده است و شامل پیا‌م‌های نوشتاری و تماس تلفنی چه به صورت فرد به فرد و چه گروهی، چه استفاده شخصی و چه تجاری است. از آن‌جایی که سرویس‌های محبوب رقیب مانند واتس‌اپ و اسنپ‌چت با پیشرفت گسترده ارزش سهام خود را بالا برده‌اند جداسازی کامل Hangouts از گوگل پلاس می‌تواند زمینه پیشرفت بیشتر این سرویس و سودآوری بهتر را فراهم کند.

 TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.