گلکسی اس 6 سامسونگ با این اپلیکیشن‌های مایکروسافت به بازار عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد دو غول فناوری مایکروسافت و سامسونگ قصد خاتمه دادن به مناقشات و جنگ بر سر پتنت ها را دارند، زیرا بر اساس اخبار تائید نشده گلکسی از 6 در زمان انتشار به‌صورت پیش‌فرض میزبان برنامه‌های کاربردی ردموندی ها خواهد بود.

0

گلکسی اس ۶ دارای پوشه‌ای مخصوص به نام مایکروسافت است که در داخل آن برنامه‌های Skype، OneDive و OneNote قرار داده شده‌اند. نکته قابل توجه اینکه این پوشه به‌صورت پیش‌فرض در صفحه اصلی گنجانده شده است.

شایعات همچنین خبر از قرارگیری مجموعه آفیس در گلکسی اس 6 می‌دهند که می‌تواند اعلان جنگی رسمی علیه گوگل قلمداد شود. علاوه بر این شایعات، سامسونگ اعلام کرده به هر خریدار گلکسی اس 6 فضای ذخیره‌سازی ابری 115 گیگابایتی در سرویس وان درایو به مدت دو سال هدیه داده خواهد شد؛البته مطمئن نیستیم که این مقدار به فضای ذخیره سازی عکس ها صدمه ای وارد کند.

بدون شک مایکروسافت هدف خاصی را از وارد کردن برنامه‌های کاربردی خود در اکوسیستم اندروید دنبال می‌کند که هرچه باشد به مذاق لری پیج و دوستان خوش نخواهد آمد.

engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.